3 עצות זהב לבחירת גריל מנצח

כשאתם באים לקנות גריל בין אם זה בפעם הראשונה או שאתם רוצים להשתדרג ולהחליף את הגריל הישן, יש לכם בחירה לעשות, בגלל שהיום השוק מלא באפשרויות בחירה שונות עם יתרונות וחסרונות אתם צריכים לדעת איך לבחור גריל ולערוך בדיקה בדיוק כפי שהייתם בודקים כל מוצר אחר שהייתם קונים.

אז איך תבחרו את הגריל המנצח עבורכם? יש לנו 3 עצות שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה:

 

גודל הגריל

רבים מאיתנו לרוב בוחרים את גודל המוצר שאנו קונים בהתאם לצרכים האישיים שלנו ושל מי שחי אתנו בבית. בין אם זה גודל המקרר או מכונת הכביסה. אבל הגריל הוא מוצר שונה. רוב האנשים לא משתמשים בגריל רק לארוחות משפחתיות מצומצמות. הגריל הרבה פעמים משמש למפגשים חברתיים הכוללים הרבה יותר אנשים ממספר הנפשות בבית.

לכן, כשאתם באים לבחור גריל, חשוב להסתכל קדימה ולחשוב באילו אירועים אתם מתכננים להשתמש בו ולבחור את גודל הגריל בהתאם.

 

איכות החומרים מהם מורכב הגריל

קניית גריל יכולה לפעמים להיות עבורנו הוצאה לא קטנה ולכן חשוב לנו שהגריל שנבחר יהיה איכותי ועמיד. כדי לוודא זאת יש 3 מרכיבים שחשוב לוודא שעשויים מחומרים איכותיים: תא הצלייה, המבערים ורשת הצלייה. אתם רוצים שמרכיבים אלו יהיו עשויים מחומרים עמידים ויציבים שיחזיקו מעמד לאורך שנים אבל שגם ייתנו לכם תוצאה טובה בעת הבישול- כלומר חומרים האוגרים ומפזרים חום באופן שווה.

אתם רוצים שמרכיבים אלו יהיו עשויים ממתכת טהורה ולא מציפוי. עדיף מנירוסטה, אלומיניום או פלדת אל חלד.

 

אבזור הגריל

אין ספק שקניית הגריל הנכון תשפיע על כל חווית האירוח שלכם ועל חווית צליית הבשר. לכן גם חשוב לשים לב לאביזרים הנלווים של הגריל. כך שבנוסף לדברים החיוניים לצליית הבשר כמו המבערים תוכלו לבחור בגריל המכיל אביזרים נלווים כמו מד טמפרטורה, משטחי עבודה נרחבים או רשתות צלייה דו כיווניות וכיסוי למנגל.

כיסוי למנגל אמנם לא נכלל כאביזר נלווה לזמן הצלייה, אך הוא חשוב על מנת שתוכלו לשמור על הגריל שלכם. כיסוי למנגל יכול לעזור להגן על הגריל שלכם שנמצא חשוף לתנאי מזג האוויר המשתנים.

בנוסף, חשוב לרכוש מוצרים נוספים כמו מברשות ניקוי מתאימות למנגל וכלי בישול מתאימים.

 

לסיכום- מהו הגריל המנצח?

אין גריל אחד שהוא הגריל הכי טוב. כדי לקבל את המירב עבור הכסף שלכם, עליכם לדעת מה הצרכים שלכם בעת השימוש בגריל ולבחור לפי כך את הגריל המתאים לכם.

אתם לא רוצים לבחור גריל גדול ויקר שלא תעשו בו שימוש ראוי ואינכם רוצים לבחור בגריל זול וקטן שהשימוש בו יהיה יותר כמו עונש מאשר חוויה מהנה.

לכן, כאשר אתם באים לבחור גריל זכרו את 3 הדברים החשובים שציינו פה- גודל הגריל, איכות החומרים ואביזרים נלווים.

 

כלי בישול

השארת תגובה