גופי - איך לבחור גריל גז

איך לבחור גריל גז

השלב הזה בחיים שבו כולנו הופכים לבורגנים הוא שלב משעשע למידי. בבת אחת אנחנו רוצים לקנות את כל המכשירים הכי משוכללים שיש, בין אם זה הליכון הביתה שניתן יהיה לעשות עליו כושר ובין אם זה גריל שיעמוד בגינה הביתית שלנו. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, תוהים מה כדאי לעשות בנידון כי באמת הגיע הזמן שתעברו מאותו מנגל ישן וחד פעמי. המנגלים הישנים שכולנו היינו קונים בכל מיני מכולות באזורים שונים בארץ היו פשוטים מאוד, זולים ולכן רובנו גם התייחסנו אליהם כאלה מכשירים חד פעמיים.

הם עבדו כמובן על פחמים, מה שגרם לכך שההתעסקות שלנו בעניין תהיה גדולה. כאשר עובדים עם גריל פחמים צריך לקנות את הפחמים, להדליק אותם, לשמור על האש וגם לדאוג בהמשך, בסוף השימוש בגריל, לכבות בצורה וודאית את הפחמים. לכן ברור מדוע אם גם אתם מרגישים שעברתם שלב בחיים תרצו לקנות לעצמכם היום גריל גז משוכלל, אז למה אתם מחכים? אם יש לכם דילמה לגבי בחירת המכשיר המושלם עבורכם כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם כי הוא כולל את כל הטיפים שיעזרו לכם לבחור גריל מצוין.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים גריל גז:

  1. האם הגריל יציב? לא הרבה אנשים מודעים לכך אך אחד מהדברים הכי חשובים שצריך לבדוק לגבי גריל גז, זה שהוא יציב. אומנם בפעם הראשונה שתעבדו עם הגריל בכל מקרה יהיה לכם נוח ומלהיב להשתמש בו, אך היציבות נמדדת לאורך זמן. לכן עדיף לקנות גריל שעשוי בצורה מקצועית ויציבה כי זה מבטיח שהוא יחזיק מעמד להרבה יותר שנים.
  2. האם הגריל מגיע עם מכסה? כמובן שבימינו אם אתם חושבים לקנות גריל גז, עדיף שהוא גם יהיה עם מכסה. המכסה הרבה פעמים יסייע לכם לשמור על חום הבשר במהלך הצלייה ואין ספק שזה יהפוך את העבודה עם הגריל להרבה יותר נוחה.
גריל גז גדול שחור

דברים נוספים ששווים בדיקה:

  1. האם הגריל נוח לתפעול? חשוב לקנות גריל שיש בו הנדסת אנוש טובה, בין אם זה כולל את מיקום הכפתורים השונים ובין אם זה כולל כל דבר אחר. האם מדובר על גריל גז שיש לו גם גלגלים? זה יכול להיות נוח במיוחד כי בצורה כזאת, אם תרצו לאחסן אותו, לא תצטרכו להתמודד עם סחיבה והרמה כי תוכלו פשוט לגלגל אותו למקום שבו תרצו להעמידו.
  2. האם הרשתות איכותיות? זו עוד נקודה מאוד משמעותית שיכולה לעזור לכם לבחור איזה גריל גז יתאים לכם. הרשתות הטובות ביותר אלה רשתות עמידות שקולטות את החום, מפזרות אותו ואחר כך גם פולטות אותו בצורה אחידה. כמו כן, כדאי לבדוק מה גודל הרשתות כי אם הרשת תהיה קטנה מידי לא תוכלו להשתמש בגריל הגז שלכם לצלייה של בשרים רבים בו זמנית.
  3. האם תקבלו אחריות על המוצר? אין ספק שאם אתם חושבים על גריל גז מודרני, חדיש ומשוכלל, הרי שהמחיר שלו יהיה לא זול. משמעות הדברים היא שאם אתם יכולים לדאוג לכך שתקבלו אחריות לכמה שיותר זמן על הגריל, אז למה לוותר על זה? יתרה מכך, מאוד מומלץ לבדוק מה בדיוק כוללת האחריות והאם תקבלו אחריות ספציפית גם על המבערים. המבערים, לכל הדעות, הם הלב של הגריל ולכן, אם מי שמכר לכם את הגריל לא ייתן לכם אחריות על המבערים זה אומר שהמוצר לא איכותי.
גריל-גז-וובר-גדול-מאוד

ייצור גריל הגז שלכם

לבסוף, הפרמטר האחרון, ואולי החשוב ביותר, שיוכל לעזור לכם לבחור גריל גז חדש, זו השאלה איזו חברה ייצרה אותו. זה שיש הרבה שחקניות בשוק זה נכון אך לא כל החברות שמייצרות גרילים שונים יכולות לתת לכם שירות נפלא. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק מי ייצר את המכשיר והאם לחברה שייצרה את הגריל יש מוניטין בתחום. כך תגלו שהבחירה הנכונה הם גרילים של חברת וובר האגדית, אז למה לחשוב פעמיים? החברה האמריקאית הזאת קיימת כבר עשרות שנים ורק בתוך ארה"ב יש לה לא פחות מ3,000 עובדים! זה אומר שהאמינות כאן גדולה ואין ספק שיהיה לכם על מי לסמוך אם, חלילה, תהיה תקלה בגריל הגז החדש שלכם.

גריל עגול