מה חשוב לדעת כשמעצבים ומרהטים מטבח?

יש מי שסוברים שעיצוב מטבח מצריך קביעה של מסגרת תקציבית וחיפוש אחר רהיטים יפים בלבד. מומחים בתחום זה יחלקו על העניין בטענה שמדובר בהליך מורכב שדורש הכנת שיעורי בית. מדריך זה יצא לבחון את הנושא באופן מעמיק, כדי לפתור את הסוגייה. הישארו אתנו ותגלו מה חשוב לדעת ואיך תוכלו לעצב את המטבח שלכם מאפס.

 

הכירו את סגנונות העיצוב השונים

אי אפשר לעצב ולרהט מטבחים מבלי להכיר מקרוב את סגנונות העיצוב השונים שקיימים בתחום. נציין בפניכם בקצרה את הסגנונות הנפוצים ביותר, כדי שתוכלו לבחון אותם באופן מעמיק:

  • מטבח כפרי
  • מטבח מודרני
  • מטבח אנגלי ועוד

 

נסביר שכל מטבח מורכב מחומרי גלם שונים. המטבח הכפרי למשל, מורכב בעיקרו מעץ, בעוד המטבח המודרני מאופיין בעיקר ממתכת ואלומיניום. כך שאתם צריכים לשאול את עצמכם מהו החומר המועדף עליכם מבחינת הנראות והנוחות, ורק לאחר מכן להסתכל על סוגי המטבחים השונים שמוצעים בקטגוריה הנבחרת.

 

תבחנו את ההרמוניה

זה לא משנה אם המטבח שלכם נמצא בצמוד לסלון או במרחק מה ממנו. שכן, תצטרכו לבחון את הצבעים הדומיננטיים ואופי העיצוב של הסלון, כדי שזה ישתלב בהרמוניה עם המטבח. מדובר בהליך מורכב שמצריך הסתייעות מצד מעצבת פנים שתגיע למקום ותרכז את כל הנקודות החשובות שיובילו להחלטה הנכונה. נסביר בקצרה שתצטרכו לבחור במטבח כפרי במידה ויתגלה שבסלון שלכם יש ריכוז גבוה של חומרי גלם מהטבע.

 

תשימו לב לפרקטיות של הפריטים

כל אחד רוצה לבשל ולאפות במטבח שיענה לצרכים שלו באופן מדויק. לכן, צריך לקחת בחשבון את הפרקטיקה. כדי שזו תבוא לידי ביטוי, יש לבחון את הדברים הבאים:

  • הסוג והגובה של משטחי העבודה הנבחרים
  • מיקומם של תשתיות החשמל
  • המיקום של תשתיות המים

תכנון מוקדם של דברים אלה תוך יישום של סקיצה תיאורטית, יאפשר לכם לשים דגש על הנקודות החשובות שיובילו בסופו של דבר לעיצוב נכון מכל הבחינות.

 

מומלץ להסתייע במעצבי מטבחים

המדריך צפוי להסתיים בעוד כמה שורות. רגע לפני שזה יקרה, אנו מבקשים להזכיר לכם שלא כל יום מעצבים מטבח. מדובר בהליך חד פעמי שצפוי להשפיע עליכם לאורך שנים רבות ולא רק מבחינת הפרקטיות, אלא גם מבחינת ערך הנכס. לכן, ההמלצה היא לפנות לבעלי מקצוע שיאפשרו לכם להגיע להחלטות מושכלות בכל התחומים.

 

השורה התחתונה – עכשיו אתם יכולים לעצב את המטבח!

היכרות עם סוגי המטבחים השונים, חשיבות הפרקטיות ויישומה הם רק חלק מרשימה ארוכה של דברים שחשוב לדעת רגע לפני שמתחילים לעצב מטבח ביתי. בשלב זה אתם מכירים בכל הדברים הללו מקרוב, כך שתצטרכו פשוט לפנות למומחה בעיצוב מטבחים שיסייע לכם בכל שלב ויוביל בסופו של דבר לעיצוב מטבח נוח לשימוש.

השורה התחתונה – עכשיו אתם יכולים לעצב את המטבח!

השארת תגובה