4 דברים שאתם צריכים להשלמת הלוק לגינה

מטבח חוץ

כל מי שרכש פיסת אדמה לחיות עליה, בדרך כלל יש משהו במשותף – הרצון לחיות בהרמונה ביחד עם הטבע ולהפוך את הגינה שלו לחלק מהותי ובלתי נפרד מחיי היומיום של כל דיירי הבית.

יש כמה דברים שיכולים בהחלט לשדרג לכם את החוויה:

  1. התקנת דשא סינטטי – דשא סינטטי מתאים בדרך כלל למי שרוצה גינה ירוקה אך ברמת תחזוקה נמוכה יחסית. ללא צורך בהשקיית דשא, כיסוחו או טיפול במזיקים.

רצוי להיעזר באיש מקצוע מיומן בכדאי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

  1. עיצוב והקמת הגינה – ניתן לשלב בעיצוב הגינה צמחי תבלין שאתם אוהבים, עצים המתאימים לתנאי חוץ, חלוקי נחל, תאורה המתאימה לגינה, דק, פרגולה, ריהוט גן איכותי ועוד.
  2. ריהוט גינה – צריך לקחת מספר דברים בחשבון: התדירות בה נשתמש בריהוט גן, האם אנחנו אוהבים לארח, מספר הנפשות בבית והשימוש עבור רהיטי הגן.
  3. תאורה – רצוי להשתמש בתאורה נעימה ולא חזקה במיוחד, די שבשעות הערב הנעימות, תוכלו לשבת בגינה ולא להסתנוור מאוד מהתאורה או להתחיל במצוד יתושים.

 

ריהוט גינה

בנושא הדשא בסינטטי והקמת הגינה, כדאי ורצוי להשתמש באנשי מקצוע המבינים בתחום.

אך כל מה שקשור לעיצוב וריהוט הגינה – אתם נכנסים לתמונה.

החומרים הפופולריים ביותר לריהוט גן עשויים בדרך כלל מראטן, ראטן סינתטי, אלומיניום, זכוכית מחוסנת ועץ טבעי.

לכל החומרים הללו ישנם יתרונות וחסרונות (כמו כל דבר, לא?)

הכל עניין של טעם אל מול חומרים עמידים יותר לצרכים שלכם. כל ריהוט שנבחר, למעשה נצטרך ללמוד איך לתחזק אותו ובכך נבחר את החומר גלם שקל לנו יותר לתחזק יחד עם טעם האישי שלנו.

 

טיפים לשדרוג

  • כדי חרס ואדניות – אחד האלמנטים הכפריים והפסטורליים ביותר הוא שילוב של כלי חרס, בהם למעשה אפשר לשתול פרחים וצמחים וזה מאפשר לנו לטפח את הגינה בצורה טובה יותר.
  • סלעים – בגינה פסטורלית, אם אתם חובבים פסטורליה – ניתן לשלב סלעים לשדרוג האווירה וליצור בכך מראה אותנטי יותר. בחירת הסלע היא תלוי טעם אישי.
  • אלמנטים של מים – לאלה שלא ירשו לעצמם בריכת שחייה בגינה, יוכלו להנות מבריכת דגים (אפילו להביע משאלה), או מזרקות וכך בעצם להנות מרעש המים התורם לאווירה.

 

לסיכום

בכל מה שקשור לדשא סינטטי, דק, פרגולות או הקמתה של הגינה, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע, אשר יכוון אתכם ויעזור לכם לבחור את הטוב ביותר עבורכם.

בכל מה שקשור לעיצוב – אתם נכנסים לתמונה.

רצוי לבחור עיצוב שקולע לטעם שלכם, אך יתאים לרמת התחזוקה שאתם מעוניינים להשקיע בריהוט הגינה.

ניתן להוסיף צבעים נוספים לגינה עצמאית בעזרת כדי חסר ואדניות, סלעים ואלמנטים של מים.

זכרו שהטבע הוא הרופא הטוב ביותר של הנפש.

 

ספות ישיבה

השארת תגובה