הבית של פיסטוק: כך תבחרו מחסן לגינה

בחירה של מחסן לגינה עלולה להיות מעט מבלבלת. ההיצע שקיים היום בשוק המחסנים הוא גדול, אבל כמו בכל דבר, חושב למצוא דווקא את המוצר שמתאים לנו וכמובן יחזיק הכי הרבה זמן מעמד. כדי שלא תמצאו את עצמכם אובדי עצות אספנו עבורכם כמה עצות חשובות לבחירת מחסן. העצות הללו יעזרו לכם להגיע במהירות למחסן שיעזור לכם ליצור סדר בגינה הביתית.

 

בחירת מחסן

לפני שבוחרים מחסן חשוב להבין למה מחסן הוא מוצר כל כך בסיסי בגינה. בכל בית יש ציוד שאין לנו באמת מקום מוגדר לשים אותו. כאשר יש לנו גינה, מלבד העובדה שהגינה יכולה להוות מקום נחמד לשבת בו, אפשר לעשות בה שימוש גם לצורך אחסון. כדי שהאחסון לא ייפגע במראה של הגינה, נוכל פשוט לקנות מחסן ולהציב אותו בגינה, וכך לייצר לעצמנו מקום אחסון נוסף. כדי לבחור מחסן גינה איכותי בעזרת חברת איי די גרדן שמבינים בצורה המקצועית ביותר איזה מחסן מתאים לאיזה צורך.

 

איכות המחסן

כאשר בוחרים מחסן לגינה, חשוב לזכור שהמחסן הולך לעמוד שעות רבות מחוץ לבית, מה שאומר שהוא כנראה יהיה חשוף בצורה משמעותית לגשם, שמש, קור וחום. הדברים הללו עלולים לגרום לנזקים קשים לציוד שנמצא בתוך המחסן ולכן כבר כאשר בוחרים מחסן חשוב לבחור חמסן איכותי שיוכל באמת להגן על הציוד שלנו מפני כל הדברים הללו.

מחסן לא איכותי לא רק שלא יגן על הציוד שלכם, אלא גם ייהרס יחסית מהר בגלל הפגעים הללו. בהקשר הזה כדאי לשים לב לצבע של המחסן ולבדוק שהוא לא כהה מידי, כדי לא למשוך למחסן חום מעבר למה שהכרחי.

 

תקציב

שיקול נוסף ואולי החשוב ביותר הוא התקציב שיש לכם עבור רכישת המחסן. קיימים היום מאות סוגים של מחסנים, כל הגדלים והעיצובים, אולם אם אין לכם תקציב מתאים לא תוכלו למקד את החיפוש שלכם. ברגע שיהיה לכם תקציב מסוים תוכלו להיות הרבה יותר ממוקדים.

בהקשר של תקציב חשוב לומר שמחסן הוא פריט שלא בטוח שכדאי לחסוך בקנייה שלו, וכדאי לתעדף את האיכות של המחסן על פני מחיר טוב יותר. כמובן, השוואת מחירים היא משהו שתמיד כדאי לעשות, אבל שימו לב שהמחסן שקניתם לא מגיע במחיר נמוך על חשבון האיכות.

 

מה אנחנו מעוניינים לשים בתוך המחסן

שאלה נוספת שחשוב לשאול היא מה בדיוק אנחנו מתכננים לשים בתוך המחסן. עבור סוגי ציוד שונים יש צורך ברמות שמירה והגנה שונות, ולכן עוד לפני שקניתם את המחסן כדאי לחשוב טוב מה בדיוק אנחנו רוצים לאחסן כדי לבחור מחסן שמתאים למטרה הזו.

 

לסיכום

בחירת מחסן עלולה להיות מעט מבלבלת, אולם בעזרת כמה קריטריונים קצרים היא הופכת להיות הרבה יותר פשוטה. נסו לחשוב מראש מה בדיוק אתם הולכים לשים בתוך המחסן, ובדקו מה התקציב שעומד לרשותכם. בכל מקרה עליכם לזכור שגם אם זה עולה קצת יותר, האיכות חשובה מהכל.

מחסן מצויר

 

השארת תגובה