5 דברים שצריך לדעת לפני רכישת מעשנת

רכישה של מעשנת בשר היא רכישה משמעותית אותה יש לבצע רק לאחר מעקב אחר ההוראות הבאות, וזאת בכדי שתוכלו להבטיח כי המעשנת אותה אתם רוכשים תהיה מותאמת בדיוק לצרכים שלכם. חמישה דברים שצריך לדעת רגע לפני הרכישה – במדריך הבא.

 

5 דברים שצריך לדעת לפני רכישה של מעשנת בשר איכותית: לגזור ולשמור

בשנים האחרונות נרשמה עלייה של עשרות אחוזים ברכישה של מעשנת בשר, וזאת בשל היתרונות הרבים כמו גם ההבנה כי באמצעות מעשנת בשר איכותית ניתן להגיע לתוצרים מדויקים מבחינת הטעם של הבשר. עם זאת, רבים שוגים וממהרים לבצע רכישה של מעשנת מבלי לבדוק, ובדיוק משום כך איגדנו חמישה טיפים אשר יאפשרו לכם לבצע רכישה משתלמת אשר תשרת אתכם למשך שנים רבות:

 

  • איכות המעשנת – הנדבך החשוב ביותר לקראת רכישה של מעשנת הוא כמובן רמת האיכות. למעשה, האיכות של מעשנת בשר נמדדת בעיקר מאיכות חומרי הגלם, כאשר החומרים הנפוצים למעשנת בשר הם ברזל, פח או פלדה. החומר האיכותי ביותר הוא פלדה, וזאת בשל רמת עמידות גבוה מאוד וכן לאור העובדה כי מדובר בדפנות עבות במיוחד אשר מאפשרות לכם לקבל מעשנת איכותית למשך שנים רבות, ועל כן בדקו היטב כי אתם רוכשים מעשנת איכותית אשר עשויה מתכת ברזל, והעדיפו להימנע מרכישה של מעשנת פח אשר אורח החיים שלה הוא נמוך מאוד.
  • עובי הדפנות – על מנת לשמור על החום, מומלץ לבצע רכישה של מעשנת בשר עם דפנות בעובי של 2 מ"מ לפחות. בכך, תוכלו להבטיח כי הפעולה של העישון תתבצע כהלכה והחום אשר מצטבר כתוצאה משימוש בפחם, גז או גחלים יישמר בצורה טובה לאורך השעות הרבות של הפעלת המעשנת.
  • שליטה בטמפרטורותמעשנת בשר איכותית היא מעשנת אשר מאפשרת לשלוט בטמפרטורות באופן נגיש, ולכן חשוב לבדוק בעת מעמד הרכישה כי מדובר בגופים מתכווננים אשר מאפשרים לכם להזיז את המחוגים לטמפרטורה המדויקת לסוג הבשר. בנוסף, חשוב לבדוק כי מדובר בגופים מבודדי חום אשר ימנעו כוויות ומכת חום, ולכן מדובר באלמנט בסיסי אשר חשוב מאוד לשים לב אליו בעת הרכישה.
  • חלון זכוכית – באמצעות חלון זכוכית תוכלו לראות את תהליך עשיית הבשר, ללא צורך בפתיחה או סגירה של המעשנת בזמן העבודה. פתיחה וסגירה באופן תכוף בכדי לבדוק את הבשר יכולים למנוע את הפעולה האפקטיבית של המעשנת, ועל כן מומלץ לרכוש מעשנת אשר לה חלון זכוכית, לצורך צפייה בתהליך ובחינה של התקדמות המעשנת.
  • רכישה דרך חנות מקצועית – הדרך הטובה ביותר להבטיח את כדאיות הרכישה היא באמצעות פנייה לחברה מקצועית אשר מתמחה בהתאמה אישית של מעשנת בשר. לקבלת מידע נוסף וביצוע רכישה, היכנסו לאתר של חברת סו-ויד ISRAEL.

השארת תגובה