אילו כלים צריך במטבח כשמבשלים בשר?

כידוע, ישראלים לא צריכים סיבה מיוחדת כדי להכין "על האש". אנשים רבים צולים, מבשלים או מטגנים בשר כמעט בכל יום – ולשם כך נדרשים כלי מטבח עמידים ואיכותיים. בואו לבדוק אילו כלים נדרשים לכם על מנת להפוך להיות מקצוענים אמיתיים (וכן, הכלים האלו יוכלו לשמש גם את הצמחונים והטבעוניים מבניכם!).

 

הכלים שנדרשים לעמדת ה"על האש" האולטימטיבית

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כלים מטבח שישמשו אתכם לעל האש, וביניהם:

 

גריל גז נייח

גריל גז מקצועי ומרווח, שיכול להתאים לשימוש ביתי או לעמדות בשר במסעדות ואירועים. תוכלו למצוא אצלנו מגוון דגמים מובילים ואיכותיים, כשהמחיר נע בין 2399.90 ₪ – 5,999 ₪.

יש לציין שהשימוש בגז במוצרים מפחית מהזיהום שנפלט מהם ותורם לאיכות הסביבה, כך שישנה סיבה נוספת מדוע לרכוש דווקא מוצרים אלו!

 

גריל גז נייד

גריל גז קטן יותר, שיכול להתאים לארוחות על האש מחוץ לבית – בגינה, בפארק, בחוף הים או בכל מקום בו מתחשק לכם לבלות ולסעוד. היתרון שלו הוא שהוא קומפקטי וקל לנשיאה, וזול יותר מגריל הגז הנייח (המחירים נעים בין 299.90 ₪ – 1,599.90 ₪ ).

 

מעשנת גז

מעשנת גז מקצועית ואיכותית, שנועדה לעישון בשר שדורש זמן הכנה ארוך. מתאימה גם לעישון דגים. המחירים נעים בין 1,599.90 ₪ – 1,799.90 ₪.

 

מעשנת עץ

מעשנת עץ קלאסית, שעובדת על פחמים (כמו בימים הטובים). מתאים לעישון וצלייה איכותיים. המחירים נעים בין 999.90 ₪ – 1,999.90 ₪.

 

מחבת להכנת סטייק

מחבת פסים עמידה ואיכותית להכנת סטייק. המחיר הוא 179 ₪ למחבת קטנה יותר, ו229 ₪ למחבת גדולה.

 

משטח צלייה לגריל/ פלנצ'ה

אנו מציעים מגוון משטחי צלייה לגריל, מברזל יצוק או מאלומיניום. המשטחים מתאימים להכנת סוגים רבים של בשר, והם עמידים ביותר – יכולים להחזיק לאורך שנים רבות (תדמיינו כמה ארוחות תוכלו להכין בעזרת משטח שכזה). המחירים נעים בין 149 ₪ – 439 ₪.

 

אביזרים נלווים

לאחר שרכשתם את הציוד המסיבי הנדרש להכנת בשר, הגיע הזמן לחשוב גם על הפרטים הקטנים – שתמיד נלקחים כמובנים מאליהם, אך דרושים להשלמת אבזור המטבח.

 

בין האביזרים שתוכלו למצוא אצלנו:

  1. מברשת לניקוי רשת הצלייה, בעלות של בין 19₪ – 49 ₪.
  2.  רשת צלייה, בעלות של 49 ₪.
  3. סט של מלקחיים, מרית ומזלג הייעודיים לגריל, בעלות של 79 ₪.
  4. אבנים קרמיות לגריל גז, בעלות של 99 ₪.

 

מוטב לציין שמרבית מוצרים אלו, המיועדים להכנת בשר, יוכלו לשמש בצורה מעולה גם הכנה של תחליפי בשר טבעוניים וצמחוניים (לאלו שאוהבים ומתגעגעים לטעם מעושן של בשר).

אנו מקווים שמדריך זה עזר לכם ברעיונות לאבזור המטבח שלכם במוצרים איכותיים שמיועדים להכנת בשר, ויהפכו כל ארוחה למקצועית וחוויתית!

נתחי בשר בצלייה

השארת תגובה