גריל בשרים לאירוע

אירוע מושלם מתבסס על תפריט קולינרי מדויק וכמובן על בשר איכותי שהאורחים באירוע יוכלו להנות ממנו.

לפני שאתם רצים לבחור חברת קייטרינג שמתמחה בשירותים של גריל על האש לאירועים יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת ולבדוק אותם היטב.

היום יש הרבה חברות קייטרינג שמציעות לכם שירות של גריל לאירוע, אבל איך תדעו לבחור נכון בתוך כל ההיצע הגדול הזה ? הנה מדריך שיעזור לכם צעד אחרי צעד למצוא את חברת הקייטרינג המושלמת.

אסדו

קייטרינג בשרים לאירוע, איך לבחור נכון

איכות הבשר :

כשזה מגיע לנושא של קייטרינג בשרים אז לבטח הדבר שחשוב לכם יותר מהכל הוא איכות הבשר, לא רק סוג הבשר הוא זה משפיע, כלומר אם מדובר על בשר עוף או בשר בקר, האיכות צריכה להיות ללא פשרות ועבודה אך ורק עם בשר טרי.

בגלל התחרות הגוברת בתחום הקייטרינג לאירועים, ישנה ירידה חדה במחירי המנות. (כמו בכל תחום שבו יש היצע גבוה והביקוש לא עולה בהתאם תחול ירידה במחיר שיווי המשקל של השוק).

לכן בגלל הירידה במחירים הרבה חברות צריכות להישאר כלכליות והן נאלצות להוריד מחיר, ירידת המחיר משפיעה באופן ישיר על איכות הבשר איתו אותן חברות עובדות.

מקצועיות :

כוח אדם מקצועי הוא זה שעושה את ההבדל, להדליק מנגל כל אחד יכול ואין עם זה בעיה. אם נעשה סיבוב בימי ל"ג בעומר אנו נגלה שהרבה בני נוער צעירים מדליקים מנגל ומכינים בשר על האש, ואולי מהצד זה נראה שלא צריך להיות מומחה גדול בשביל להכין בשר על האש.

אבל ההפיך הוא הנכון, הכנת בשר צריכה להיות במידה מדויקת, הדיוק בעשייה הוא זה שהופך את הבשר מעוד סתם בשר על האש למנת גורמה טעימה ועסיסית.

מכאן שצריכים לבדוק מיהם האנשים ואנשי הצוות שמגיעים לעבוד על הגריל באירוע שלכם ועד כמה הם מבינים בהכנת בשר.

כמות :

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לאכול, זה מתבטא בכמות המסעדות הגדולה שיש היום בארץ, בתוכניות הטלוויזיה הרבות שעוסקות בנושא בישול וכמובן בחגים שלנו, בכל חג אנו מוצאים את עצמנו סביב שולחן מלא בכל טוב.

וגם באירוע חשוב מאוד שהכמות תהייה מספקת, אסור לכם בשום אופן להתפשר על כמות האוכל שתוגש באירוע שלכם. חברת קייטרינג שמכבדת עצמה תמיד תגיע עם כמות הרבה יותר גדולה ממה שהזמנתם באמת.

יש לכל חברה סטיית תקן שהיא לוקחת בחשבון ומגיעה עם כמות גדולה מהמוזמן, נהוג גם לא לחייב על התוספות האלו ורק לגבות לפי מחיר המנה שסוכם.

כשרות :

בכל מקום אתם לבטח שומעים שנושא הכשרות הוא נושא חשוב, אבל יש כאלו בעלי אירועים שנושא הכשרות פחות נוגע להם, אבל תהיו בטוחים שאולי יש אורח שהכשרות חשובה לו והוא לא מוכן להתפשר עליה, לכן בכל מקרה חשוב לבדוק את הכשרות לא רק למענכם אלא למען האורחים שלכם שמגיעים לחגוג איתכם באירוע.

השארת תגובה