השוואה: שניצל על הגריל VS שניצל מטוגן

אם גם אתם חובבי שניצל, ברור מדוע אתם תוהים מידי פעם האם עדיף לאכול שניצל על הגריל או בטיגון עמוק. כמובן שאין על כך תשובה אחת נכונה, אך מה שבטוח, זה שאתם לא היחידים שמתחבטים בדילמה הזאת.

מהם היתרונות של שניצל על הגריל?

כמובן שאם אתם מחפשים את הדרך הכי בריאה לאכול ארוחת צהריים ואם אתם לא רוצים לצרוך קלוריות מיותרות, שניצל על הגריל זו האופציה הנכונה. מה שכן, קחו בחשבון ששניצל על הגריל, אם לא עושים אותו כמו שצריך, עלול להיות מעט יבש. לכן יש לבדוק בשבע עיניים איפה אתם קונים מנה טעימה שכזו, וכדאי גם לבדוק האם השניצל היה תחילה מושרה במרינדה כזו או אחרת. מרינדה הרבה פעמים יכולה למנוע את התייבשות חזה-העוף כאשר מכינים אותו על הגריל ולכן שווה לקחת זאת בחשבון.

שניצלים

שניצל מטוגן –  הטעם האמיתי

אם כל מה שאתם רוצים זה להתפנק, להזמין לעצמכם אוכל שאולי לא הייתם מכינים לבד בבית ולדעת שיהיה לכם טעים, אין בכלל ספק: שניצל מטוגן זו הבחירה שלכם. אומנם זה נכון שכאן תצרכו הרבה יותר קלוריות ואולי זה לא אוכל שתוכלו להרשות לעצמכם לאכול בכל יום, אך פעם בכמה זמן זו יכולה להיות בחירה נפלאה. מה שכן, אם אתם רוצים להתפנק עם אוכל טעים שכזה, רצוי לבדוק שאתם מזמינים את המנה הזאת ממקום איכותי. האיכות באה לידי ביטוי לא רק בקניית חזה עוף איכותי שממנו מכינים את השניצל, אלא גם בשאלה באיזה שמן מטגנים אותו. לצערנו הרב, לא בכל המקומות שבהם ניתן להזמין שניצל מטוגן נעשה שימוש בשמן איכותי מספיק ולא בכל המקומות מחליפים את השמן על בסיס קבוע. לכן, אם אתם יכולים לברר את הסוגיה הזאת לפני שאתם מזמינים את המנה האהובה עליכם, זה כדאי.

הזמנת שניצל טעים למשרד

רוצים לאכול ארוחת צהריים מפנקת בלי לצאת מהמשרד? מחפשים את הדרך ליהנות משניצל טרי, מטוגן או על הגריל? אם כך, כל מה שאתם צריכים זה להזמין משלוחי אוכל בגבעתיים. מה שכן, כאשר תתחילו לעשות חיפוש מהיר אתם תראו שלא מעט מקומות מציעים משלוחים של אוכל כמו שניצל באזור זה בישראל. לכן עולה השאלה מאיפה כדאי יהיה להזמין, ואנחנו מציעים לכם לבדוק:

  • האם המקום שממנו אתם מזמינים נחשב לאיכותי
  • האם האוכל בו טעים
  • האם המחירים סבירים
  • האם יש אפשרות להוסיף גם שתייה, סלטים ועוד

ארוחת שניצל זה פינוק שלא רק ילדים יכולים ליהנות ממנו ולכן, פעם בכמה זמן, בהחלט כדאי יהיה ליהנות מהאפשרות הזאת. זה לא משנה אם אתם מעדיפים שניצל מטוגן או על הגריל, כי בכל מקרה, אם יכינו לכם אותו במקצועיות זו תהיה חוויה לגוף ולנשמה.

השארת תגובה