קייטרינג בשרי מחירים ותפריטים – המנגליסטים

אם עדיין לא עברה לידכם ציפור ולחשה לכם את זה באוזן, אז אנחנו שמחים ליידע אתכם לגבי סוגי תפריטים בבנייה עצמית עבור קייטרינג בשרי מושלם, כזה אשר ישאיר את קיבת כולנו מרופדת כיאות, יבטיח את חיוכנו הרחב במהלך ובסוף האירוע, וישאיר את כולנו מפנטזים על האירוע הבא.

חכמים מאיתנו כבר אמרו כי קייטרינג בשרי עושים באהבה, או לא עושים בכלל. על האש באירועים הוא מתכון (תרתי משמע) מנצח עבור סיפוק רוב האורחים, אך קיימים אלמנטים נוספים, שבהתחשב בהם, ניתן בהחלט ליצור אירוע אף מוצלח יותר ומקסים בייחודיותו. אירוע על האש, או במילים אחרות: קייטרינג בשרי, הוא אירוע שמאופיין בעושר רב של מנות מזון אשר יוצאות באופן מוקפד ביותר מבחינה ויזואלית (כלי הגשה מהודרים ומזנונים יפהפיים), יוצאות בזמנים הנכונים, ומשאירות את כולנו מחכים למנה הבאה שוב ושוב. אם גם אתם כרגע תרים אחר קייטרינג שמרים אירועים לגבהים חדשים, מומלץ ביותר לברר לגבי בניית תפריט עבור קייטרינג בשרי באירוע הקרוב.

קייטרינג בשרים על האש

 

קייטרינג בשרי כמה עולה?

אין ספק שניתן לאתר המון חברות קייטרינג בשוק, אך הבחירה המושכלת חייבת להוביל אתכם לבחירת חברת קייטרינג שממוקצעת, מסוגלת לנהל ולהפיק את האירוע שלכם על הצד המוצלח ביותר, כזו אשר תשאיר את האורחים שלכם מרוצים, וכמובן תוכל להפיק את האירוע שלכם מבלי לחוות כל מיני כשלים ותקלות במהלך האירוע.

אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי במחיר מנצח ואת האירוע המושלם, תשמחו לדעת כי מחירי קייטרינג בשרי נעים בטווחים שבין 100 ₪ לבין 185 ₪ עבור אירועים קטנים (לסועד), כאשר במחירים אלו ניתן להרכיב תפריטים ומנות עבור האירוע הספציפי שלכם. המנות בדרך כלל יכללו בשרים על המנגל, סלטים ומנות חמות, קינוחים, שתיה קרה וחמה, אלכוהול ועוד. במידה ומתחשק לכם אירוע על חוף הים, הרי שחברת המנגליסטים תשמח לקחת את הרעיון בשתי ידיה המקצועיות, לתכנן עבורכם אירוע שיכלול את הציוד הנכון, את המנות הלא פחות ממצוינות, ואת השירות המושלם מתחילת האירוע ועד סופו. החברה עתירת ניסיון באירועים במיקומים מגוונים, וחוף הים הוא בהחלט מקום מעולה עבור קייטרינג בשרי מושלם.

טיפ קטן, במידה ואתם מעוניינים להפיק אירוע קייטרינג בשרי בחודשי הקיץ, מומלץ לחשוב על פתרונות נוספים מלבד חוף הים, היות והשילוב של שעות הצוהריים, בשר ושמש של יולי-אוגוסט, הוא שילוב שבהחלט יכול להקשות על האורחים ועליכם.

מה אוכלים?

ניתן להזמין קייטרינג בשרי שמבוסס על תפריט בסיסי, תפריט קלאסי, כזה אשר מבוסס שווארמה ועוד. בתפריט הבסיסי, תוכלו ליהנות מבשר קצביה איכותי, ארבעה סוגי סלטים וגם מבופה להגשת אוכל בכלים ידידותיים לסביבה ומתכלים. תפריט הגריל הקלאסי, הוא תפריט אשר מציע בשר קצביה מצוין גם כן, שמונה סוגי סלטים, תוספות חמות ועוד. כמובן והמחירים עתידים להשתנות מתפריט לתפריט, ויש לוודא  את אופי הקייטרינג שהכי מתאים לכם.

השארת תגובה