פיתוח גינות – מדריך

מעוניינים לעצב את הגינה שלכם כך שהיא פורחת, נעימה ושמחה? המומחים של משתלת תגל הארץ נותנים לך את הטיפים הטובים ביותר לעיצוב ופיתוח גינות.

גינות

מעוניינים לחדש או להקים גינה? יש לנו פתרון עבורכם

מי מאתנו לא חולם על גינה מושלמת, כזו שאפשר יהיה לשבת בתחילת היום עם כוס קפה ביד ועוגה, או לארח בה את החברים הטובים ובני המשפחה לפני ארוחת יום שישי או כל חגיגה של אירוע אחר? בשנים האחרונות נושא פיתוח גינות תפס תאוצה רבה, זאת משום שיותר ויותר אנשים הבינו מהם היתרונות הגלומים בגינה מטופחת ויפה בחצר הבית, גם אם מדובר בבניין מגורים משותף. אז כיצד ניתן לבצע פיתוח גינות בצורה הטובה ביותר? המומחים של משתלת תגל הארץ, המשתלה המובילה בישראל אשר מאפשרת לקבל מגוון רחב של פרחים, צמחים ופתרונות דישון והדברה נותנים לך את הטיפים הטובים ביותר לפיתוח הגינה שלכם בצורה הטובה והנוחה ביותר:

  • בחרו במערכת השקיה אוטומטית – לא לכולנו יש זמן לטפח את הגינה שלנו, בטח לא כאשר אנחנו יוצאים לחופשה או כאשר נשכח מזיכרוננו להשקות את הגינה. הפעולה הזו גם לוקחת לא מעט זמן, בטח כאשר מדובר בגינות גדולות ועל כן, חשוב מאוד להקים מערכת השקיה אוטומטית כך שתהיו בטוחים שהגינה תקבל את הטיפול הטוב ביותר באמצעות מערכת חכמה אשר תדע מתי לבצע את תהליך ההשקיה ובצורה המדויקת והטובה ביותר.
  • בחרו בפרחים אשר מותאמים לאקלים – חשוב מאוד בטרם אנו בוחרים פרחים לגינה להתייעץ עם מומחים כמו אלו אשר נמצאים במשתלת תגל הארץ אשר יידעו להתאים לגינה שלכם את הפרחים הטובים ביותר ואלו אשר מתאימים לאקלים הישראלי או לאקלים בו אתם מתגוררים. לא כל הפרחים יכולים לפרוח בתנאי מזג אוויר חם מאוד או קר מאוד, ולכן חשוב מאוד לבצע התאמה מראש כך שתוכלו ליהנות מגינה פורחת לאורך כל ימי השנה.
  • בחירת ציוד מתאים לגינה – כיום בשוק קיימים עשרות סוגים שונים של ציוד לגינה הכוללים בין היתר מכסחת דשא, כלי חפירה, מסור, מפוח עלים וכו'. חשוב מאוד לרכוש את הציוד הזה מחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים ציוד איכותי אשר יישאר אתכם לאורך זמן וכמובן ישמור על יופייה של הגינה לאורך זמן.
  • הקימו ברכות נוי – בשנים האחרונות עלתה המודעות בקרב הציבור לגבי החשיבות של בריכת נוי, אשר מהווה חלק משמעותי מאוד בגינה זאת משום שהיא משלימה את הלוק הטבעי ומאפשרת להכניס חיים נוספים לדירה בדמות תאורת מים, דגים וכו'. גם כאן חשוב לרכוש בריכת נוי מחברה אשר מתמחה בנושא ויודעת להעניק לכם את בריכת הנוי אשר תתאים בצורה הטובה ביותר לגינה, מבלי לגרוע מיופייה.

 

השארת תגובה