גופי - גריל גז נייד

גריל גז נייד

רבים מאיתנו מעידים על כך שאחד מהבילויים המועדפים עליהם זה לעשות "על האש" עם החברים הכי טובים או עם המשפחה. עם זאת, לא לכולנו יש בית עם גינה או מרפסת ולכן לא אצל כולנו עומד גריל גז שנראה כי הוא שייך לבורגנים. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים האם זה אומר שתמיד כאשר אתם יוצאים לשטח יהיה עליכם לעשות שימוש בגריל פחמים? אם כך, אנחנו כאן כדי לספר לכם שזה לא המצב!

הפתרון המושלם לשטח

במקום לקנות בכל פעם מחדש גריל פחמים קטן, לא איכותי ולא נוח לסחיבה ואחרי השימוש לזרוק אותו, אתם יכולים פשוט לקנות לעצמכם גריל גז נייד. מדובר על המצאה נפלאה שקיימת כבר לא מעט שנים ואתם תראו שאחרי הפעם הראשונה שתעשו בגריל כזה שימוש, לא תוכלו בכלל להבין איך חייתם בלעדיו. ראשית, אם חששתם לרגע שהגריל כבד מידי ולא תוכלו לקחת אותם איתכם, כדאי שתדעו שזו טעות. בימינו גריל גז שוקל מקסימום עד 10 קילו, מה שאומר שאפילו אם מתוכנן לכם טיול הליכה, הרי שתוכלו לקחת אותו איתכם. כמובן שאם הטיול הקרוב כולל בעיקר נסיעה הרי שתוכלו לשים בתא המטען את גריל הגז והוא לא יפריע לכם בכלל. בנוסף לכך, לגריל הגז יש בדרך כלל ידית מאוד נוחה לנשיאה כך שאין סיבה לחשוש מאי נוחות במהלך הטיול הקרוב שלכם.

האם גריל כזה יכול להיות מספיק חזק?

זו אחת מהשאלות שבדרך כלל חוזרות על עצמן ומטרידות את כל מי שחושב לקנות גריל גז נייד, איכותי וטוב. האמת היא, שהיום יש גרילים שעובדים על גז ומציעים עוצמה נפלאה אפילו בגרסה הניידת שלהם, כך שאין לכם סיבה לחשוש. למעשה תוכלו למצוא גריל גז של חברת וובר שיש לו עוצמת בערה של כמעט 10,000 BTU, שזה הרבה מאוד יחסית לגודל שלו. כך תוכלו לצלות כל מה שאתם רוצים בצורה אחידה ומבלי חשש שהחום לא יהיה מספיק חזק, אז למה לחשוב פעמיים? כמובן שגריל הגז גם מגיע עם כפתור שמאפשר לכם לווסת את החום כך שאם לרגע תרגישו שהחום חזק מידי, תוכלו מייד לשנות אותו ולהקטין אותו בהתאם לצורך. בנוסף לכל אלה, אתם גם תראו שמאוד נוח וקל להשתמש בגריל הגז כי הוא מגיע בחלק אחד כך שזה לא שבכל פעם יהיה עליכם להתקין אותו מחדש או לחבר חלקים.

לוגו-מספר-3

מדוע כדאי לקנות רק גריל גז של חברת וובר?

לאורך השנים זה בהחלט נכון שניתן לראות עוד ועוד חברות שמוציאות גרילים שונים, בין אם מדובר על גריל גז נייד ובין אם מדובר על גריל קבוע. לכן עולה השאלה איזה גריל כדאי לקנות ומה יכול להיות נוח יותר לשימוש, אך האמת היא שאין באמת ספק בעניין הזה: גריל גז של חברת וובר זו הבחירה הנכונה. אם אתם רוצים לקנות היום מוצר איכותי שיוכל להחזיק מעמד לשנים ושגם יהיה לכם נוח לצלות איתו בשר ודגים בשטח, רק המוצרים של חברת וובר הם הכתובת עבורכם. החברה האמריקאית הזאת קיימת כבר משנת 1957, מה שמעיד על כך שהיא וותיקה ומנוסה ביותר. כל המוצרים שלה מחזיקים מעמד לשנים רבות וכך גם גריל הגז, אז למה לחשוב פעמיים?

גריל עם עגלה כנפיים

האם צריך לנקות את הגריל אחרי השימוש בו?

התשובה היא חד משמעית כן, אם כי לא מדובר על ניקיון מאסיבי או מורכב. אם תיזכרו בימים שבהם הייתם יוצאים לשטח עם גריל פחמים, תוכלו בוודאי להיזכר גם בסיוט של כיבוי הגריל וריקון הפחמים. היה צורך גם להיסחב עם מים כדי להבטיח שהגריל ייכבה בצורה שלמה ולכן כל העניין הזה הרבה יותר מסורבל. היום, לעומת זאת, זה לא המצב, כי עם גריל גז הכול הרבה יותר פשוט. רוצים לכבות את הגריל? פשוט סובבו את הכפתור! זה נכון גם מבחינת הניקיון כי כל מה שצריך לעשות זה רק להעביר מברשת שמיועדת לכך על רשתות הגריל. לכל הדעות לא מדובר על עבודה מורכבת מידי ובהחלט כדאי להקפיד על ניקיון שכזה כי זה יסייע לכם לשמור על הגריל לעוד הרבה שנים.

גריל גז וובר

תעודת אחריות שנותנת ביטחון

ההחלטה לקנות גריל מקצועי ולא להחליף את אותו הגריל הקטן שעובד על פחמים כל חצי שנה היא החלטה משמעותית ביותר. אחד מהדברים שהרבה פעמים גורמים לאנשים לחשוב שוב ושוב על קניה כזאת, זו השאלה האם המוצרים האלה בכלל מספיק איכותיים ובעיקר, האם הם עמידים? האם באמת נוכל להעמיד היום גריל פחמים בגינה ולדעת שגם אחרי חמש שנים הוא עדיין יעמוד שם? האם הוא מספיק איכותי כך שהוא יוכל להיות עמיד גם בפני תנאי מזג אוויר שאינם פשוטים? כמובן שלא קל לענות על שאלה כזאת בצורה חד משמעית, כי מה שמשנה באמת זה האם אתם קונים את המוצרים הכי איכותי שיש. במקרה של גרילים של חברת וובר אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה, שכן כל הגרילים כאן עשויים מאיכות ללא פשרות. בנוסף לכך, אתם קונים היום גריל כזה ומקבלים אחריות להרבה מאוד זמן, מה שמוכיח עד כמה המוצר איכותי ועד כמה ניתן יהיה לסמוך עליו ולהשתמש בו לאורך שנים רבות. זה נכון שההוצאה הראשונית אינה קטנה כמו לקנות גריל פחמים קטן, אך מצד שני, המוצר הזה גם ילווה אתכם לאורך הרבה יותר זמן כך שאין ספק שזה משתלם. זה לא באמת הגיוני להמשיך לקנות את הבשר הכי טוב, להשקיע במרינדות אינסופיות ובסופו של דבר להרוס הכול כי אין לכם יכולת לשלוט על עוצמת האש. לכן, אם תקנו מראש גריל גז איכותי, אתם תראו שלא תצטערו על כך כי תוכלו ליצור בעזרתו ארוחות נפלאות שאנשים לא יפסיקו לדבר עליהן.

 

איך מבעירים את הגריל?

עוד נקודה שמאוד חשוב לבדוק כאשר רוצים לקנות גריל גז, היא איזה מבער יש למעשה לגריל שאתם עומדים לרכוש. בנושא הזה יש שלוש אפשרויות שונות כאשר האשונה היא גריל עם מבער נירוסטה, שזו גם למעשה הבחירה הכי טובה שיש. מבערים כאלה מחזיקים מעמד לשנים רבות, אפשר לסמוך עליהם ואפשר ליהנות מהם ללא כל חשש. בנוסף לכך, הם מספקים אש בצורה נפלאה וזה אומר שתוכלו לצלות בשר כך בהנאה גדולה. האפשרות השנייה מבחינת המבערים שמיועדים לגריל גז היא מבערים יצוקים. חשוב לדעת שאומנם מבערים כאלה מספקים אש בצורה חזקה, טובה ויציבה, אך מצד שני, במקרה של המבערים האלה אנחנו רואים שהם אינם מספיק עמידים. הם עשויים מחומרים שמחלידים במהירות גדולה ולכן השימוש בהם עלול גם להיות מסוכן ולא מאוד יציב לשנים. האופציה השלישית בכל מה שקשור למבערים לגריל, היא לקנות גריל עם מבער פח. חשוב לדעת שאומנם כאן המחיר יותר נמוך בדרך כלל אך מבערים כאלה אינם מחזיקים מעמד ליותר משנה וגם קשה להם לספק את כמות האש הרצויה. כיוון שהם לא יכולים לספק את כמות האש הרצויה הם עלולים לגרום לנו להרוס את הבשר ולא לצלות אותו בצורה מושלמת, מה שאומר למרות המחיר הנוח, זו לא תהיה בחירה טובה.

 

גריל ראשון

רשתות הצלייה הכי טובות שיש

הנקודה הנוספת שיכולה לעזור לכם לבחור איזה גריל גז בירושלים אתם רוצים לקנות היום לגינה או למרפסת הביתית, זו השאלה עם איזה רשתות מגיע הגריל. אין ספק שהרשתות הכי טובות אלה רשתות יצוקות שכן יש ביכולתן להעביר את החום הבצורה הכי טובה שיש והן מסייעות בפיזור החום בצורה שווה בכל נקודה. זה אומר שלא משנה איפה על הגריל תניחו את הבשר, את הדגים או את הירקות, כי בכל מקרה הכול יקבל את אותה עוצמה של חום בצורה נפלאה. זה גם מה שיאפשר לכם לאכול בו זמנית עם כל האורחים שלכם שכן תוכלו להיות בטוחים שבכל נקודה על הגריל רמת הצלייה זהה. לעומת זאת, יש גם רשתות מנירוסטה שאתם יכולים ליהנות מהן, שכן כאן היתרון הוא עצם העובדה שניתן לנקות אותן בקלות. בנוסף לכך, אתם יכולים גם לרכוש רשתות מסיביות מנירוסטה ואז ליהנות לא רק מהאפשרות לנקות אותן אלא גם מקליטה טובה של חום. אם תמשיכו לבדוק את סוגי הרשתות הקיימות אתם תראו שיש גם אופציה לקנות רשתות שעשויות מאמייל אך בחירה כזאת לא מומלצת. רשתות כאלה לא באמת עונות על שום פונקציה חוץ מאשר להניח עליהן את הבשר לצלייה ולכן, אם אתם כבר משקיעים וקונים גריל איכותי, עדיף שתשקיעו גם ברשת טובה.

 

גריל עם עגלה כנפיים

גריל במחיר הגיוני

איך אפשר לדבר על רכישה של גריל גז באשקלון ולא להזכיר את המחיר? הרי כולנו יודעים שעוד נתון שיכול להשפיע עלינו תמיד כאשר אנחנו רוצים לקנות מוצר כזה או אחר, זו השאלה כמה הוא עולה. לכן, אם חשוב לכם לא להגזים ואם אתם רוצים לקנות מוצר במחיר טוב, כדאי יהיה לבדוק גם את הנושא הזה. מצד שני, כדאי לזכור שזה שאולי אתם רוצים לחסוך כסף זה טוב ויפה, אך האם זה אומר שבשביל החיסכון עדיף יהיה לקנות גריל פחות איכותי? הניסיון שלנו מוכיח בצורה חד משמעית שזה לא באמת כדאי. העניין הוא שכאשר קונים גריל גז איכותי, כמו זה של חברת וובר, אפשר להיות בטוחים שהוא יחזיק מעמד לשנים רבות ולכן זו הבחירה הנכונה. שימו לב גם שיש קשת מחירים רחבה של גרילים שעובדים על גז ולכן, גם אם בחרתם לקנות גריל של חברת וובר, זה לא באמת אומר שאתם חייבים לשלם עליו הון עתק. בחרו גריל שיתאים לכם בגודל, במימדים, ביכולות וגם במחיר ותראו שלא תפסיקו לעשות ארוחות מפנקות על המרפסת החדש שלכם.