6 קונספטים קולינריים לארוחת ערב זוגית

ארוחת ערב זוגית היא ארוחה רומנטית בדרך כלל שיכולה להיעשות במסעדת גורמה אינטימית או בבית במידה והילדים אינם

מפריעים.

קבלו 6 קונספטים קולינריים לארוחת ערב זוגית וייחודית.

 

1 – ארוחת ערב זוגית במסעדה רומנטית

להגיע למקום מעוצב עם אווירה רומנטית ליד חוף הים, על ראש הר או בחיק הטבע זו יכולה להיות חגיגה אמיתית מכיוון שלאווירת המקום ישנה השפעה גדולה על איך שהארוחה תתנהל אפילו יותר מהתפריט המוגש. בכל אופן עדיף לבחור במסעדת שף מומלצת שבה מגישים גם אוכל טעים עם מוסיקה נעימה, תאורה מעוממת וללא צפיפות של אנשים. אם בכל זאת רוצים להתבודד לגמרי ניתן להזמין חדר פרטי לסעודה או לעשות את זה בבית.

 

2 – ארוחת ערב זוגית ורומנטית בבישול עצמי

חוגגים יום הולדת או יום נישואין? תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג בארוחה רומנטית שבושלה על ידכם באמצעות מתכונים מקוריים או אהובים שכבר התנסיתם בהם, על מנת שלא יהיו טעויות. סדרו את השולחן של פינת האוכל עם מפה לבנה, נרות, יין וכלים מעוצבים ובינתיים דאגו לנקות אחריכם גם את המטבח.

 

3 – ארוחת שף עד הבית

אם אתם רוצים להשקיע יותר או שאינם מומחים בבישול תוכלו להזמין שף פרטי להכנת הארוחה. מטבח כפרי אותנטי או מטבח מודרני מאובזר ישמשו את השף להכנות. זו יכולה להיות ארוחה בהפתעה שהכל כבר מוכן ומה שנותר לשף הוא רק ההגשה או לבקש שהשף יבשל לנגד עיניכם תוך מתן טיפים על המנות, המרכיבים וצורת הבישול. מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית על ידי נגריית מטבחים יכולים להיות מקום אסטרטגי גם לצפייה בשף וגם לארוחה עצמה.

 

4 – גם טייק אווי הולך

לא כל אחד יודע לבשל ולא לכל אחד יש מספיק מזומנים לבקר במסעדת גורמה או להזמין שף פרטי הביתה. לפיכך, ניתן בעלות מינימלית להזמין משלוח הביתה או טייק אווי ממסעדה נחמדה ולאכול ביחד לאור נרות. אפשרות נוספת היא לפרוס סדין על הרצפה ולעשות פיקניק בבית. זה רומנטי, צעיר, מרגש ונוח אז למה לא לנסות?

 

5 – על האש בחצר או בטבע

ארוחה זוגית יכולה להיות גם בקונספט האהוב על יותר אנשים שהוא על האש. בין אם אתם טבעוניים ובין אם אתם אוכלי בשר, תוכלו להשתמש בגריל חשמלי ולצלות בשר או ירקות בחצר או במרפסת שלכם ולחילופין לצאת בערב לחוף הים או ליער ולהכין ביחד על האש לאור הכוכבים.

 

6 – קונספט של ארוחה

מומלץ לארגן ערב עם ארוחה זוגית המושתת על קונספט מסוים. למשל ערב סושי שאותו תכינו לבד או תזמינו במשלוח. דוגמה נוספת הוא ערב שוקולד המורכב מקינוחי שוקולד בלבד. לסיכום, ככל שתהיו יותר יצירתיים כך תוכלו לשדרג את הארוחה הזוגית שלכם.

 

זוג

השארת תגובה