סננס – חוויית עיצוב אחרת

לאחר יום עבודה מתיש או יום לימודים ארוך, כולנו חוזרים בסופו של דבר אל הבית האינטימי והחמים שלנו, בו אנחנו נחים ונהנים מזמן איכות משפחתי, כאשר לעיצוב הבית יש תפקיד חשוב ומשמעותי ביצירת האווירה והרגשות הביתיים הללו. אז אם אתם מחפשים לרענן ולעצב את הבית בצורה המושלמת, הגעתם למקום הנכון – סננס

 

עיצוב הבית

הבית שלנו הוא הרבה מעבר לקירות ודלתות, כשהוא מצליח ליצור אצלנו אווירה מיוחדת ורגשות ביתיים, ההופכים יחדיו את השהות בבית לכיפית ונעימה. אחד הגורמים העיקריים, האחראים על האווירה והתחושות הללו, הוא העיצוב והנראות של הבית, אשר בעזרת בחירת הצבעים הנכונים ומיקום מדויק של הפריטים השונים, מסוגלים ליצור סגנונות ייחודיים ביותר.

בין סגנונות העיצוב השונים, ניתן למצוא סגנונות עיצוב כפריים, המשלבים בעיקר מוטיבים של עץ וסגנונות מודרניים יותר, המבוססים בעיקר על מראה 'נקי' וצורות גאומטריות שונות ועוד סגנונות רבים וייחודיים, בהתאם לטעמם של בני הבית.

 

האלמנטים העיצוביים שישדרגו עיצוב הבית שלכם

עולם עיצוב הפנים הוא עולם ומלואו, המורכב מאינספור דוגמאות, סגנונות וצבעים, כך שאם אתם מעוניינים לא ללכת לאיבוד בחיפוש אחר העיצוב המושלם לבית שלכם, כדאי שתגיעו לחנות מקצועית המרכזת תחת קורת גג אחת את כל אפשרויות העיצוב – סננס. בין האלמנטים העיצוביים הבולטים בתחום עיצוב פנים הבית ניתן למצוא את ריצוף הפרקטים המיוחד וכן את הטפטים המעוצבים אשר חוזרים בשנים האחרונות לאופנה ומצליחים לשדרג את מראה הבית בקלות ובעלות משתלמת בהחלט.

 

מעצבים את הבית? קבלו מאיתנו כמה טיפים

בין אם מדובר בדירה חדשה אליה אתם נכנסים ובין אם פשוט מתחשק לכם לרענן את מראה הבית, כשאתם מתחילים בתהליך עיצוב הבית חשוב להגדיר מסגרת תקציב, באופן שיסייע לכם לא להתפזר.

לאחר מכן, כדאי להחליט על קו עיצוב וצבעים מתאימים ולא לשכוח כי הבית שלנו צריך בסופו של דבר לשרת אותנו בצורה פונקציונאלית, כך שמעבר לצבעים ודוגמאות, עלינו להתחשב גם בצרכים המשפחתיים. כמו כן, מומלץ לוודא כי הצבעים והפריטים השונים שבחרתם אכן משתלבים יחדיו בקו העיצוב הכללי שבחרתם ובצורה הרמונית ונעימה לעין.

 

חווית העיצוב שלכם מתחילה כאן

הטרנדים העיצוביים הסוחפים, הצבעים והדוגמאות השונות, הביאו לפריחתם של חברות העוסקות בתחום עיצוב הבית, אך כשאנחנו מחפשים אחר המקום המושלם לרכוש בו את כל הפריטים שישדרגו את מראה הבית שלנו, חשוב לבחור את המקום האיכותי ביותר. בחברת סננס, תוכלו ליהנות מחוויית עיצוב אחרת, עם מגוון קולקציות וטרנדים עיצוביים מרהיבים, לצד אמינות ואיכות ללא פשרות, כאשר את התהליך של הבחירה וההתאמה המיטבית ילוו מיטב יועצי העיצוב שלנו.

 

לסיכום

עיצוב הבית שלנו משפיע על האווירה והתחושות שלנו בבית, כאשר אלמנטים כמו פרקטים וטפטים ססגוניים, יכולים ליצור את המראה המושלם והייחודי בו אנו מעוניינים. בסננס, המרכזת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של פתרונות עיצוב ביתיים, תוכלו ליהנות מחוויית עיצוב אחרת וליווי מקצועי, שיעניקו לבית שלכם את העיצוב שאותו בדיוק דמיינתם.

עיצוב בית

השארת תגובה