מה סוד ההצלחה של יצרנית הגרילים המובילה בעולם?

חובבי גריל אמיתיים, כאלו שלא מוכנים להתפשר על פחות מהצלייה המושלמת, מכירים בהכרח את וובר – יצרנית הגרילים המובילה בעולם. וובר הוקמה אי שם בשנת 1952 ומאז היא שולטת ללא מתחרים בעולם הגרילים ופתרונות הצלייה. אבל מה זה הדבר הזה שהופך את וובר להכי טובים? מה סוד ההצלחה של יצרנית הגרילים הכי גדולה בעולם? התשובות בהמשך המאמר.

 

קצת על וובר

כאמור, אין ויכוח באשר לעובדה כי וובר היא יצרנית הגרילים המובילה בעולם. למעשה, למעלה מ – 40 מדינות פתחו משרדים וסניפים של וובר וההתרחבות שלה החברה רק הולכת וגדלה. כמו כן, וובר מתאפיינת ביכולת שלה להמשיך ולהתחדש בכל רגע ורגע.

את גריל הגחלים המכוסה הראשון של וובר, ייצרו באמצעות מצוף, והיום פתרונות הצלייה מיצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן להעלות על הדעת. היכולת של וובר להמציא את עצמה ולייסד מוצרים חדשים כל פעם מחדש אינה מקרית ונשענת על מסורת רבת שנים.

 

לא מפספסים שום פרט

אחד הגורמים הבולטים שמבדילים בין וובר לבין שאר החברות נוגע לכך שבוובר לא מוכנים לוותר על שום פרט. חווית הלקוח היא ראשונה במעלה, בהתאם מוצרים רבים נוצרו תוך הקשבה לצרכים של הלקוחות. הוכחה לשביעות הרצון של הלקוחות של וובר ניתן למצוא במדד השביעות הרצון של הלקוחות, שם וובר ממוקמת כמובן במקום הראשון בקטגוריית גרילים, וכן בעלת ניקוד דומה לשביעות הרצון של משתמשי אייפון מהמוצר.

 

כל פתרונות הצלייה האיכותיים ביותר

יתרון נוסף של וובר על פניי חברות נוספות מהקטגוריה הוא המגוון הרחב של המוצרים. כאמור, וובר מאופיינת בחדשנות בלתי נלאית ובהתאם כל המוצרים החדישים ביותר מגיעים לפתחה. בין אם מדובר בגרילי גז, גרילי פחמים או גרילים חשמליים – הכול נמצא אצל וובר וברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, ניתן למצוא מנעד רחב של אופציות מכל מוצר, כך שגם כאלו שלא מעוניינים להשקיע סכומים גבוהים יוכלו להנות מגריל נהדר של המותג הטוב ביותר.

 

אחריות בלי תחרות

הוכחה לכך שמוצר הוא טוב באמת, היא שחברת הייצור מוכנה להתחייב לאחריות, כך שהיא תספק את אותו המוצר במידה ונגרם לו נזק כלשהו. הוכחה בולטת אפילו יותר היא משך האחריות, כך שככל שהאחריות ממושכת יותר המוצר איכותי יותר. כשזה נוגע למוצרי צלייה, עצם האחריות היא בכלל לא דבר מובן מאילו שכן, מדובר במוצר שפועל תחת טמפרטורות גבוהות למדי. אצל וובר, ניתן למצוא מוצרים שהחברה מתחייבת ל – 10 שנות אחריות!

 

לסיכום – גרילים איכותיים רק אצל וובר

כאמור, כל חובבי הצלייה מכירים כבר את וובר ואת המוצרים שלה, בכל זאת מדובר בחברה המובילה בתחום כבר כמה עשורים. אם אתם מחפשים גריל חדש, בכל סוג ובכל גודל – וובר היא התשובה בשבילכם. בהצלחה ובתאבון!

וובר

השארת תגובה