מתכננים יריד מכירת מאפים? כך תוכלו לחסוך מאות שקלים!

ירידים למכירת אוכל ביתי הפכו עם השנים לנפוצים ומקובלים, במיוחד בסופי השבוע. תקופת הקורונה והסגרים שהביאה איתה הפכו את כולנו לבשלנים ביתיים מומחים, ויש מי שהחליטו לעשות לימונה מהלימון, ומציעים למכירה את מרכולתם הטעימה. בתחום המאפים והקונדיטוריה המגמה הזו בולטת במיוחד, ולא נדיר כיום למצוא מאפים ביתיים ברמה גבוהה, שנראים ממש כאילו הכינה אותם קונדיטורית מומחית במפעל מיוחד.

אם אתם מכירים את המגמה הזו, וגם אתם הפכתם לאופים ביתיים מומחים, יש כמה דברים שחשוב שתדעו. נתחיל מהמובן מאליו – קודם אוכלים עם העיניים, כך שלא מספיק שהמאפים שלכם יהיו טעימים, הם גם צריכים להיראות מושקעים במיוחד. הרי סביר להניח שאף אחד לא בא ליריד מאפים כדי לרכוש עוגות בחושות שניצן להכין גם בבית.

חישבו כדי לשדרג את המאפים שלכם באמצעים פשוטים אך ייחודים, שיבליטו אותם וימשכו אליכם לקוחות רבים. בנוסף לניראות של המאפה עצמו, חשוב גם להקדיש תשומת לב לאריזות. הן של המאפים עצמם, הן של המדבקות והן של השקיות שבהן תארזו את כל הסחורה. עברו הימים שבהם היה ניתן להסתפק באריזות בסיסיות, הקהל כיום מחפש אסתטיקה ומעדיף אריזות יפות ומתוחכמות.

איפה בכל זאת אפשר לחסוך? דווקא באפייה עצמה… תבניות אלומיניום לאפיה יהיו, ככל הנראה, החברות הכי טובות שלכם. חפשו תבניות איכותיות ועמידות, אך שלא יהיו יקרות מדי ותוכלו להחליף אותן בלי ייסורי מצפון. בניגוד לחומרי הגלם שמשפיעים על הטעם ועל הניראות של המאפה, דווקא התבניות צריכות להיות פשוטות ופונקציונליות.

בנוסף, ידעתם שמחיר החשמל משתנה לפי שעות העומס בחברת החשמל? בידקו באתר החברה מהן השעות שבהן ישנו תעריף נמוך יותר, וכוונו את עיקר האפייה בתנור דווקא לשעות האלה.

ועוד טיפ חשוב לחיסכון, דווקא אם אתם מתכננים מכירה גדולה ונרחבת. באופן כללי, אביזרים לאירועים בסיטונאות יהיו זולים משמעותית מקנייה בחנות רגילה, זולה ככל שתהיה. קנייה בסיטונאות היא קנייה בכמויות גדולות. הסיטונאים יכולים להציע לכם מגוון רחב של סחורה, באיכות משתנה לפי רצונכם.

פעמים רבות הסיטונאים מציעים סחורה שהיא זהה לחלוטין לסחורה בחנויות, אבל ללא פערי תיווך ובמחירים מצוינים. לא היינו ממליצים לאופה הביתי הממוצע על קניית ציוד בסיטונאות, שכן נדרש מקום לאיכסון כל הסחורה שתגיע. אבל זהו פיתרון מצוין למי שמוכר מאפים לקהל הרחב ומעוניין למצוא דרך לחסוך קצת בהוצאות.

לסיכום, נזכיר לכם שהדבר הכי חשוב עבור הקונה, מעבר לאסתטיקה של המאפים, הוא דווקא הגישה שלכם. אפשרו לקונים להתרשם מהמאפים שלכם, הסבירו וספרו עליהם רק אם הקונים שואלים ומתעניינים. כבדו את הצורך והרצון של הקונים בזמן ומרחב להתלבטות לגבי הקנייה, והציעו מוצרים מגוונים בטווח מחירים נרחב – כך שכולם יוכלו להתנסות ולהנות. והכי חשוב – שיהיה בתיאבון!

תבניות אלומיניום

השארת תגובה