מתברגנים ונהנים – כל מה שתצטרכו לדעת על בידה חשמלי בבית

יש דברים שלא מדברים עליהם, ככה מקובל. אפילו שכולנו עושים אותם. בגלל זה לעיתים קרובות מידי אנחנו לא נחשפים לחידושים ופיתוחים לאלמנטים קיימים. בידה הוא אחד מהם, והיום אם פיתוח הבידה החשמלי, ממש חבל שלא לראות איך משיגים כזה עוד היום.

 

הרעיון שבפעולה

יש דברים שכולם עושים, כמעט ולא מדברים עליהם, יש טאבו גדול שלא נוגעים בנושא, ובכל זאת כל אדם מיום היוולדו ועד יום מותו נאלץ להוציא מתוך גופו את הפסולת שהצטברה. החל מגיל צעיר מאד הפעולה זאת עוברת לרשות הפרט ומתבצעת באינטימיות.

אולם אין הדבר אומר שאי אפשר להפוך אותה לנעימה יותר. בידה חשמלי הוא מכשיר שהופך את פעולת המעיים היומית שלנו למשהו נעים, נקי והגייני יותר. לא צריך להתייחס לדעות הקדומות. בעיקר שכאשר תשתמשו בו, תהיו רק עם עצמכם, ולא תצטרכו לתת דין וחשבון לאף אחד.

בידה חשמלית בבית

למה זה טוב?

הבידה הינה המצאה לא חדשה שמקור הרעיון העומד בבסיסה הוא שמירה מרבית על היגיינה. ככל שתחשבו על זה יותר, פעולת השטיפה היא יעילה ונקיה הרבה יותר מפעולת הניגוב. מחקרים מוכיחים ששימוש בשטיפה הוא נקי יותר, סטרילי יותר ומונע העברת מחלות וזיהומים.

בנוסף השימוש בבידה חשמלי מהווה גם מקור לחיסכון בנייר טואלט, מה שמקל על מערכת הביוב וכן על הפחתה בצריכת הנייר ושמירה על הסביבה.

 

למי זה מתאים?

מכשיר בידה חשמלי יכול להתאים למגוון של אוכלוסיות אולם ישנן קבוצות באוכלוסייה שהשימוש בו הוא הכרחי ממש עבורם כמעט על תקן המלצה רפואית.

  • נשים בהריון. מזל טוב אתן לאחר לידה ואתן מאושרות ומותשות לאחר תהליך הלידה. אולם אסור לשכוח שכל אזור החלציים עבר רגע עוצמתי וחשוב מאד להישמר מזיהומים. השימוש בבידה יש בו חשיבות לשמירה על היגיינה והימנעות מזיהומים ודלקות מיותרות.
  • אוכלוסיית הסובלים מטחורים. ככל שיהיה זה לא נעים להודות בכך. טחורים הם עסק מאד לא נעים, ובאופן טבעי חושף את הגוף לזיהומים ובעיות קשות. השימוש בבידה חשמלי יכול להיות יעיל מאד בפתרון בעיית הטחורים
  •   כלל הציבור. השימוש בבידה שומר על היגיינה ומעניק תחושת רעננות ונוחות לאורך היום

בידה חשמלית בבית

יתרונות הבידה החשמלי

אם נתעלם מכלל העיסוק המעט מביך בסוגיה, נוכל לראות שיש לבידה לא מעט יתרונות לשימוש בו.

  • ניתן לחמם את המושב בטרם השימוש בו, כן תחשבו על זה בעיקר בחורף.
  • ניתן לשלוט בעוצמת זרם השטיפה.
  • ניתן לכוון לשטיפה קדמית ואחורית לכלל בני הבית.
  • אפשרות לייבוש באוויר חם, כי אם כבר פינוק, אז עד הסוף.

 

סיכום

שימוש בבידה נתפס אצל רבים כמיושן וארכאי ונתפס כנושא לבדיחות ולהומור. האמת היא שהשימוש בבידה, ובעיקר זה החשמלי, יש בו יכולת לתרום תרומה משמעותית להפחתת זיהומים והימנעות ממחלות כאלו ואחרות. כל זאת בנוסף לתחושה הטובה מאד והנעימה שהוא מעניק בכל שימוש.

בידה חשמלית בבית

השארת תגובה