ממה עשויות כוסות תרמיות?

בשנים האחרונות נדמה כי אנשים רבים שינו את אורח החיים שלהם והחלו להשתמש בכוסות תרמיות במקום בכוסות רב פעמיות. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שבדקנו את הנושא, לקראת יום כדור הארץ שצפוי לחול בקרוב. החלטנו לכתוב כמה מדריכים חגיגיים בנושא ולענות על שאלות מעניינות של הגולשים שלנו.

גולשים רבים ביקשו לדעת ממה עשויות הכוסות התרמיות שנמצאות כמעט בכל בית ואנחנו נענינו לבקשה ויצאנו לבדוק את הנושא. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

רקע אודות החומרים שמהם עשויות הכוסות התרמיות

הבירור שערכנו בנושא גרם לנו להבין עובדה חשובה בנוגע לכוסות התרמיות. גילינו בעצם שיש כוסות תרמיות שעשויות מחומרים שונים, איכותיים יותר ואיכותיים פחות. בחרנו להציג בפניכם את 2 סוגי החומרים הנפוצים ביותר:

  • נירוסטה
  • פלסטיק

בפסקאות הבאות, תוכלו לקרוא מידע אודות החומרים הללו ולגלות איזה כוסות הן מומלצות וממה עדיף להימנע.

רקע אודות החומרים שמהם עשויות הכוסות התרמיות

תכירו את החומר העיקרי שממנו עשויה הכוס התרמית: נירוסטה

יש הרבה כוסות תרמיות שעשויות מנירוסטה איכותית בעלת דופן כפולה. כוסות אלו הן המומלצות ביותר לשימוש מכמה סיבות:

  1. הן בריאות למשתמש
  2. הן בטוחות לשימוש
  3. הן מאפשרות לבודד את הטמפרטורה של המשקה לשעתיים ולעיתים אף ליותר

רבים מהגורמים שעמם שוחחנו בנושא, ציינו כי עדיף לבחור בכוס זו על פני כוס הפלסטיק הפשוטה שתוצג בפניכם בפסקה הבאה.

תכירו את החומר העיקרי שממנו עשויה הכוס התרמית נירוסטה

תכירו את החומר הנוסף שממנו עשויה הכוס התרמית: הנוסף

החומר הנוסף שמכינים ממנו כוסות תרמיות הוא פלסטיק. מדובר בעצם בכוס פלסטיק פשוטה במרבית המקרים, שיש לה דופן אחד. הכוס הזו אינה מומלצת לשימוש בגלל שהיא עשויה להעביר חומרים כימיים מהפלסטיק אל תוך המשקה החם שלכם.

אם לא די בכך, רמת הבידוד שלה נחשבת לנמוכה יותר, כך שאתם עשויים לגלות שהמשקה החם שלכם יתקרר די מהר בזמן האחסון בכוס מסוג זה.

 

בחירה בכוס תרמית איכותית – איך עושים את זה?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם קונים כוס תרמית איכותית, כזו שתשמור על המשקה שלכם חם או קר (בהתאם לצורך), עליכם לערוך בירור בנושא. ההמלצה שלנו היא לפנות אל חוכמת ההמונים. כלומר, לכתוב פוסט בקבוצת פייסבוק ולשאול למי יש כוס תרמית איכותית שהוא ממליץ עליה ומדוע.

ניתן גם לפנות אל מכרים, חברים או קולגות שיש ברשותם כוס שנראית לכם איכותית ולבדוק מה דעתם לגביה. כך תוכלו לשמוע אילו כוסות נחשבות למומלצות וממה עדיף להימנע. בירור שכזה הינו חיוני ויאפשר לכם לדעת שבחרתם נכון, כך שאנו ממליצים ליישם אותו ולא להתעצל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת ממה עשויות כוסות תרמיות. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור את הכוס המתאימה לכם ביותר ולהיות בטוחים שבחרתם נכון. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

ממה עשויות כוסות תרמיות?

השארת תגובה