כיור גרניט למטבח – מה היתרונות על כיור רגיל

בתקופה האחרונה, כיור גרניט הפך לטרנד הכי חם באופנת עיצוב המטבח בישראל.

את הכיור הזה אפשר לראות בהמון בתים ישראלים והביקוש אליו רק הולך ומתגבר.

אם שאלתם את עצמכם איזה כיור כדאי לשים בבית, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה הזו ולהבין לעומק מה צריכים להיות השיקולים שלכם.

 

שיקולים לבחירת כיור

לפני שבוחרים את הסוג החומר של הכיור יש כמה נושאים שיעזרו לכם לדייק איך אתם רוצים שהכיור שלכם ייראה. הינה כמה רעיונות שיעזרו לכם להחליט:

  1. הארון שעליו יושב הכיור

יש ארונות מטבח קלים יותר שלא יצליחו להחזיק סוגים מסוימים של ארונות ויש גם חשיבות לאורך הארונות ולרוחבם. נסו למדוד את הארונות שלכם במטבח לפני שאתם בוחרים בכיור ונסו להתאים אותו למדידה שעשיתם.

 

  1. עיצוב המטבח

כמובן שהכי טוב יהיה להתאים את סוג הכיור שלכם לעיצוב שבחרתם לשאר חלקי המטבח בין אם זה הארונות, הריצפה וכו'. שימו לב שצבע הכיור והחומר מתחברים לשאר הצבעים במטבח.

 

  1. מיקום הכיור

יש 3 עיצובים שונים של התקנת כיורים על משטחי העבודה במטבח –  מעל המשטח, בקו של המשטח ומתחתיו. נסו לחשוב איזה עיצוב הכי יתאים אליכם ואל השימוש של הכיור.

 

למה הכי נכון לבחור בכיור גרניט?

לאחר שבחרתם את העיצוב של המטבח והכיור ואת המיקום שלו, הגיע הזמן לבחור את סוג החמור שלו. החומרים הקיימים בשוק הם נירוסטה, קוריאן, חרס וגרניט. אנו ממליצים לכם לבחור בשלל כיורי גרניט מכמה סיבות מרכזיות:

  1. עמידות בפני חום ושריטות 

בגלל שגרניט היא אבן שעמידה מאוד לטמפרטורות גבוהות, ללחצים, לחריטות או שריטות, היא משמשת חומר נפלא לשימוש שיגרום לכיור שלכם להישאר בלי הרבה פגמים ולשמור על הצורה המקורית שלו. גם אם משתמשים בחומרים שמעורבבים ביחד עם גרניט כמו אקריליק, הכיור עדיין יהיה עמיד מאוד.

 

  1. כיור מגרניט מחזיק לאורך הרבה יותר זמן 

כיורי גרניט מחזיקים בממוצע כ – 11 שנים בעוד שכיורים עם חומרים אחרים מחזיקים בממוצע משהו כמו 6 שנים, מה שיגרום לכיור שלכם להיות הרבה יותר משתלם כלכלית לטווח הרחוק. כיור גרניט אולי עולה יותר כסף, אבל בזכות העמידות שלו הוא בעצם הופך להשקעה כלכלית חכמה שתחסוך לכם החלפות חוזרות ונשנות.

 

  1. קל מאוד לנקות אותו 

זה אולי נשמע מוזר אבל הרבה יותר קל לנקות כיורי גרניט מכל כיור אחר. בגלל שהוא עמיד לשריטות, הכיור לא מתמלא בסדקים או בשברים כמו כיורים אחרים מה שמאפשר להוציא בקלות את הלכלוך שמצטבר בתוך הכיור בעת השימוש. האבן הזו גם לא סופגת אל עצמה חומרים ולכן מטלית פשוטה תנקה אותו במהירות.

אז אל תחששו לבצע השקעה מעולה ולקנות כיור מגרניט עוד היום, מבטיחים שתרגישו שעשיתם החלטה חכמה ביותר!

 

ניקוי כיור

השארת תגובה