חצר מהחלומות – כך תעצבו חצר מיוחדת במינה

פעם היו קוראים לזה – "החלום האמריקאי", בית פרטי, עם גינה קטנה בינונית, מנגל בחצר, טרמפולינה קטנה לילדים, כמה עציצים עם פרחים מלבלבים וירקות גינה רעננים, כמה כסאות עם שולחן וזהו, החיים מושלמים. 

היום זה פשוט הפך להיות לחלום הישראלי של כאחד מהישראלים במדינה. לצערנו, אין מספיק שטחי בנייה במדינה שלנו לבתים פרטיים בכל מקום, אז במקום בית פרטי אנחנו מקבלים מרפסת קטנה בינונית שבה נוכל להגשים את רוב השאיפות והחלומות שלנו אך במינון ובגודל שמתאים לנו.

 

"כל בית צריך מרפסת" ולא רק בשביל לשבת שם אלא יותר בשביל לבשל שם

כל אחד שיש לו מרפסת משלו בבית או גג על בניין וכמובן גינה קטנה או גדולה והוא ומשפחתו אוהבים לאכול בשר, דגים וירקות בסגנון "על האש" יכול בהחלט לרכוש מנגל גז מקצועי אשר מגיע בגדלים שונים המתאימים לכל אחד.

המילה, מקצועי לא בהכרח צריכה להפריע גם אם אינכם מקצוענים, אלא, הכוונה היא כמובן למנות המושלמות שיצאו לכם ממנו. כמו מנות בשר עסיסיות מאוד, מנות דגים מושלמות וכמובן תוכלו לצלות מגוון רחב של ירקות מכל הסוגים שאהובים אליכם ועל משפחתכם.

הגריל כמובן מגיע כאלמנט בודד ונגיש וגם יכול להיות בילט אין במטבח חיצוני. ההבדל כמובן הוא בגודל המרפסת או הגינה והמחיר כמובן, על אף שאם הנכם חובבי בשר ידועים ההשקעה היא לטווח הארוך ביותר.

מנגל גז

טוב, אז לא רק אוכל בראש שלנו, גם האווירה כמובן חשובה, אבל איך עושים זאת בצורה מושלמת?

טוב ששאלתם, נכון שכול חובבי הבשר ישמחו למקום משלהם להכנת מנות בשר מושלמות אך בנוסף חשוב לתת דגש גם על עיצוב המרפסת או גג או הגינה שתמיד חלמתם עליהם. כמובן שעציצים של פרחים, ירקות ופירות הם מחייבים בעיצוב אבל אם רוצים לתת את אפקט ה- "WOW" צריך אלמנט אחד בלבד שיעשה את ההבדל.

ההצעה הטובה ביותר לכך הם מדורות גן בשלל עיצובים ושימושים שונים. מדובר למעשה על קערות ברזל או מנירוסטה ייעודיות להעברת אש בצורה מבוקר ובטוחה שממקמים אותה במקום שרוצים להבליט בנוף החיצוני של הבית. ישנן מדורות גן שהן רק לנוי ועצם הפעלתן כבר משדרגת את האווירה ויש כאלה שניתן לצלות עליהן עם אביזרים ייעודיים מברזל יצוק. בהחלט מדובר בטרנד הבא של ישראל.

 

לסיכום – ההשקעה בסוף משתלמת

אין ספק שכאשר אנחנו משקיעים על הבית שלנו או על החלק החיצוני של הבית שלנו, אנחנו יוצרים לנו מקומות לאווירה ולמרגוע, יוצרים חציצה בין הטירוף של שגרת חיי היום יום לעומת פינות מרגיעות יותר. לכן חשוב מאוד לתת את המגע האישי והייחודי שלנו כמו למשל גריל מהמם ומרשים שהוא לא רק יפה אלא מוציא גם מנות נהדרות.

מנגל גז

השארת תגובה