התאורה המושלמת לחצר בית פרטי

אחד הדברים הכי נעימים לעשות בערבי קיץ חמימים הוא לצאת לגינה הביתית, לערוך את השולחן, לחמם את הגריל ולהנות מערב ביתי בחברתם של חברים ובני משפחה.

גם אם השקעתם שעות בבחירת הצמחייה ועיצוב הגינה, התאמת הרהיטים ורכישת גריל ביתי משוכלל ואיכותי, אם לא תשקיעו בבחירת התאורה הנכונה, ערב מהנה שכזה לא יהיה אפשרי.

כיצד אפוא בוחרים את התאורה המתאימה ביותר לחצר הבית ולמה חשוב לשים לב? כתבה זאת תספק לכם את כל המידע הדרוש לשם בחירת התאורה המושלמת לחצר הבית שלכם.

 

סגנון התאורה

היום יותר מתמיד, מרבית הישראלים מודעים לקיומם של סגנונות עיצוב שונים ולרבים מאיתנו יש העדפה ברורה עוד לפני שבכלל התחלנו לעצב את חלל המגורים שלנו. גם בחצר הבית ניתן לזהות בברור את סגנונות העיצוב השונים, וכאשר החצר מעוצבת בצורה מסוימת גופי התאורה צריכים להתאים לסגנון השולט.

כך למשל כאשר ריהוט הגן הינו ריהוט מודרני המעוצב בקווים נקיים, גופי התאורה שנבחר יתכתבו עם הסגנון המודרני ויהיו עשויים מחומרים שמתאימים לסגנון זה כמו בטון ובגוונים מונוכרומטיים כמו שחור או לבן. לעומת זאת בחצר בית עם ריהוט בסגנון כפרי נצפה למצוא גופי תאורה מחומרים כמו מתכת ובצבעים חמימים ועליזים.

 

בחירת גופי תאורה שיתאימו להתקנה בחצר הבית

בניגוד לגופי תאורה שמיועדים להתקנה בתוך חללים מקורים, גופי תאורה שנועדו להתקנה בחצר הבית צריכים להיות עמידים יותר שכן הם חשופים לפגעי מזג האוויר: רוחות, ברקים וכמובן, גשמים. מסיבה זאת פחות כדאי לבחור גופי תאורה עדינים המכילים חלקים מזכוכית.

בנוסף, גם גוף תאורה שיוצר במיוחד לשם שימוש חיצוני עשוי להוות סכנה לסביבה אם לא הותקן כראוי. כך למשל גוף תאורה שלא הותקן כראוי עשוי להיעקר ממקומו עם בוא הסערה הראשונה. כדי להימנע ממצב שכזה בעת ההתקנת תאורה בחצר הבית חשוב יותר מתמיד להזמין חשמלאי מקצועי אשר ידע להתקין את גופי התאורה בצורה מקצועית ובטוחה. בצורה כזאת תוכלו להיות בטוחים שגוף התאורה ישרוד את תנאי מזג האוויר הקשים ולא יסכן חלילה את בני הבית.

 

בחירת גוון התאורה הנכון ליצירת אווירה טובה

אחרי שבחרתם את גוף התאורה הנכון ודאגתם להתקין אותו בצורה בטוחה ואחראית השלב האחרון שנותר לכם הוא לבחור את צבע הנורה שתאיר לכם את החצר. מרבית הנורות המשמשות לעיצוב חללי מגורים יגיעו בשני צבעים עיקריים: נורה לבנה, המכונה גם נורה בצבע אור יום ונורה צהובה, גוון שלעיתים מכונה גם גוון לבן חם. נורות לבנות לרוב יתנו אור חזק ובהיר ועל כן הם פופולריים מאוד בחללי עבודה. נורות צהובות יתנו אווירה חמימה ונעימה יותר ועל כן הן אידיאליות ליצירת אווירה אינטימית ונעימה בחצר הבית.

כל מעצב פנים מתחיל יוכל לספר לכם על החשיבות הרבה שבבחירת תאורה נכונה לחלל. בעזרת הקפדה על מספר כללים פשוטים בעת בחירת התאורה תוכלו לגרום לחצר הביתית שלכם להיראות כגן קסום ומואר.

 

עמוד עם מנורות

השארת תגובה