על האש עתידני – הכל על גאדג'טים למנגל

אנשים שחיים, נושמים ואוכלים בשר באופן יום יומי, צריכים לדעת שיש כל מיני גאדג'טים שיהפכו את החיים שלהם לקלים. אנחנו גילינו את העניין הזה לפני כמה שבועות, כשהזמנו חברים לאירוע על האש וקיבלנו כמה מתנות שוות במיוחד. החלטנו להוציא מדריך בנושא שיעלה את המודעות בתחום ויאפשר לכל אחד להכיר באפשרויות שיהפכו את העל האש לעתידני. 

 

תכירו את הגאדג'ט ה – 1 שיהפוך את העל האש שלכם למושלם: כפפות עמידות חום

אי אפשר לכתוב מדריך שנוגע לעל האש עתידני מבלי לציין בפניכם את הפריט האהוב עלינו ביותר – כפפות עמידות לחום. חבר אהוב העניק לנו אותן במתנה לאחר שהוא שמע שקיבלנו כוויה רצינית בכף יד שמאל בפעם הקודמת שקיימנו אירוע דומה. מדובר בכפפות מיוחדות שיאפשרו לכם להתעסק עם המנגל בקלות. הן פשוט יגנו על כפות הידיים שלכם ויקנו לכם  100% בטיחות. אז תקנו אותם ותשכחו מחיפוש מתיש אחר משחות קסם שמקלות על כוויות כואבות במיוחד.

גאדג'טים למנגל

תכירו את הגאדג'ט ה – 2 שיהפוך את העל האש שלכם למושלם: תבנית קוביות קרח מקלות

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מגיש לאורח משקה בבקבוק שלא עבר קירור מספק. עובדה זו קרתה לנו ממש לא מזמן והתברר לנו שיש לכך פתרון. ולא, אנחנו לא מציעים לכם להכניס את הבקבוק לכמה דקות למקפיא. שכן, אתם תשכחו שהוא שם ותגלו לאחר שעה או יותר שהבירה שלכם קפאה. אנו מציעים לכם להכיר את אחד ה – גאדג'טים למנגל שיאפשר לכם לשתות משקה קר וצונן. מדובר בקוביות קרח בצורת מקלות שייכנסו בקלות אל הבקבוק ויקררו אותו בן רגע.

 

תכירו את הגאדג'ט ה – 3 שיהפוך את העל האש שלכם למושלם: מברשת קיטור מקצועית

אם אתם עורכים על האש לעיתים קרובות, סביר להניח שאתם גם אלו שמנקים את המנגל בסופו של דבר. אם כך כדאי שתדעו שיש מברשת קיטור מקצועית שתקל עליכם בעבודה ותאפשר ליהנות ממנגל נקי במיוחד תוך כמה רגעים בודדים.

גאדג'טים למנגל

תכירו את הגאדג'ט ה – 4 שיהפוך את העל האש שלכם למושלם: מלקחיים ענקיים

מכירים את הרגע הזה שבו אתם תרים אחר המלקחיים שלכם בכל מקום? ובכן, אתם לא לבד. המלקחיים הם פריט שתמיד הולך לאיבוד. לפעמים מוצאים אותם מתחת לנפנף, לפעמים מגלים שהם בכלל היו לכם מתחת לאף, אך לא שמתם לב. אם זו סיטואציה שמוכרת לכם במיוחד, כדאי שתבחרו במלקחיים ענקיים. כאלו שאף פעם לא יתפספסו לכם ויאפשרו לכם לעשות בהם שימוש נוח במיוחד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הגאדג'טים הטובים ביותר שיאפשרו לכם ליהנות ממנגל עתידני. בשלב זה נותר לכם רק לבחור את אלו המתאימים לכם וליהנות מחוויית על האש מתקדמת במיוחד. נאחל לכם שתבחרו נכון ושתיהנו מההכנה!

גאדג'טים למנגל

השארת תגובה