הובלת ציוד גריל

אתם עורכים מסיבת גיוס לבן, יום נישואים שגרתי או אפילו סתם צהרי שבת קיצי.

הזמנו את כולם, הסלטים מוכנים, הזמנתם הגברה, פופים ופינות ישיבה והילדים מתרגשים ומה חסר? ציוד גריל, בשר!

כל המשפחה הגיעה אליכם בצהרי שבת, ומה יותר מפנק מארוחה עם גריל, סלטים, וקולה קרה? כזאת שהאורחים עוד ידברו עליה הרבה אחרי, וירצו לחזור להתארח בשבת שלאחר מכן. בשביל זה צריך ציוד גריל איכותי ולהוביל אותו בצורה נכונה.

סטייקים

גריל גז

גריל גז הוא דבר שקונים פעם אחת, ולכן יש לבצע את הקנייה באופן נכון, כדי שילווה אתכם למשך שנים רבות. בשר יכול לקום וליפול על גריל טוב ולכן יש להתייעץ עם איש מקצוע על הגריל המתאים והנכון, שעונה על הצרכים המשפחתיים.

לא היינו רוצים לארגן ארוחה אצלנו בבית, ולהתבאס על הבשר בעקבות גריל גרוע שאינו איכותי, ולשמוע את חברי המשפחה מתבדחים על חשבוננו, ולדעת שלא יגיעו פעם נוספת.(כך אתם הורסים את גריל הגז ומסתכנים).

אחריות על ציוד גריל

בנוסף כדאי לוודא שקיימת אחריות לזמן רב, כדי שנוכל לישון בשקט ולדעת שאם הגריל יתקלקל נקבל תיקון, פיצוי כספי או אפילו גריל חדש. לשם כך יש צורך באחריות כדי שתוכלו לתקן את הגריל במידה ויתקלקל.

קיימים מותגים רבים לגריל למשל-

Char Broil, Grandhall, Broil King, Coleman, Napoleon ועוד…

הובלת הגריל

אז התייעצנו עם חברינו הגריל-מאנים איזה ציוד גריל כדאי לקנות, ערכנו סקר שוק היכן ניתן לרכוש אותו בהכי זול, בחרנו את הגריל המתאים עבורנו ולצרכים שלנו, והגיע רגע הובלת ציוד הגריל.

ברוב המקרים החנות ממנה רוכשים את ציוד הגריל מארגנת גם משלוח עד הבית על ידי אנשי מקצוע שיודעים כיצד להעביר את הגריל. אבל מה קורה במקרה שרוצים להוביל את הגריל שלנו למקום אחר, למשל לחצר אחרת של חברים אצלם רוצים לערוך את האירוע?

חברה שמתמחה בהעברות מסוג זה היא אירית הובלות. החברה מציעה צוות מנוסה ומקצועי שיעביר את הציוד בבטחה וביעילות. החל מתחילת תהליך הבירור הראשוני ועד הרגע בו הגריל מונח ביעדו החדש. החברה מציעה ניוד של ציוד ברמה גבוהה, כזאת שתבטיח לנו שהציוד לא ינזק. לאתר של אירית הובלות https://iritmoving.biz

אירית הובלות היא חברה בעלת ניסיון של שנים, ונותנת מענה גם לציוד כבד ומסורבל, בין אם מדובר בהעברה פשוטה ובין אם יש להיעזר במנוף.

הפרטים ליצירת קשר הם-

0507618654

[email protected]

בנוסף לציוד גריל החברה מבצעת הובלות קטנות של פסלים ודברי אומנות, כספות כבדות, רהיטים ופסנתר כנף.

לסיכום

כשאתם יודעים שהגריל שלכם נמצא בידיים טובות הדבר מקנה לכם שקט נפשי שהציוד יגיע בבטחה ובמהירות, כדי שתוכלו לקיים את אותה מסיבת גריל זו שכולם ידברו עליה. חוץ מציוד גריל, ניתן להיעזר בחברה להובלת מטבחי חוץ המכונים מטבחוצים, ומעשנות בשר.

מעוניינים להמשיך לקרוא בנושא – קייטרינג בשרי מחירים ותפריטים – המנגליסטים לחצו כאן.

השארת תגובה