מה ההבדל בין קייטרינג לבין מגש אירוח בשרי

מתכננים אירוע? בר\בת מצווה, בריתה, שבת חתן או אפילו אירוע עסקי לחברה? אתם יודעים שאתם רוצים תפריט בשרי? זה

המקום בשבילכם.

המשיכו לקרוא אודות ההבדלים בין קייטרינג למגש אירוח בשרי ומה יכול להתאים יותר לאירוע שלכם.

 

דבר ראשון מה חשיבות בחירת האוכל באירוע?

יש שיגידו שאוכל הוא הפרמטר הראשון והחשוב ביותר לכל אירוע שמתרחש בין אם זו שמחה גדולה או אפילו ציון סמלי של הישג עסקי. האוכל מאחד את כל האורחים וכשהוא טוב ומתאים לאופי האירוע והאורחים בו הסיכוי להצלחת האירוע גדל פי כמה וכמה. כולם מאושרים ורגועים כשיש אוכל טעים שמוגש היטב. בחירת קייטרינג או כל ספק אוכל אחר תהיה בחירה חשובה ביותר להצלחת ואיכות האירוע אותו אתם עורכים.

 

מהו מגש אירוח בשרי?

מגשי אירוח בשרי הם אחד הטרנדים החמים והחדשים בעולם האירועים! מגש כזה מציע חוויה קולינרית שונה כמעט עם אותם המוצרים הטובים והמוכרים שאתם מכירים מהגשת קייטרינג רגילה. קיימים שני קונספטים שונים של מגשים.

  1. מגש אירוח תל אביב – הרעיון הוא להגיש מגש למרכז השולחן ולתת לסועדים להתפרע, בלי צלחות, כפות הגשה והנימוסים הרגילים אלא המנה יושבת מוכנה על המגש ישר אל פיות הסועדים המאושרים.
  2. מגש אירוח ירושלים – אותו הרעיון אך רמת הנראות של המנות על המגש תהיה גבוהה יותר.

 

האם מגשי אירוח בשריים מתאימים לכל אירוע?

חד משמעית כן! אנשים רבים חוששים שסגנון של מגש אירוח כזה ישנה את אופי האירוע וישאיר את האורחים מבולבלים אבל אין שום סיבה שזה יקרה. תוכלו לשלב בין קייטרינג בשרי רגיל ומגשי אירוח ותתנו לאורחים את האופציה לבחור ולשלב בין הסטנדרט שכולם מכירים לבין טרנד חדש. כמובן שיש להתאים את הכמויות לפי מספר האורחים.

 

מה ההבדל בעצם?

ההבדל העיקרי הוא צורת ההגשה, לקייטרינג רגיל יש את צורות ההגשה שלו על פי בחירתכם – בופה, שולחנות ומלצרים, מנות למרכז השולחן או מנות אישיות. מגשי אירוח מאפשרים הגשה קלילה יותר ועם זאת יוקרתית ואופנתית הרבה יותר מהגשות רגילות. מחיר המגשים הללו עלול להיות יקר יותר משירות קייטרינג רגיל מכיוון שהוא דורש הכנה קפדנית יותר בעיקר בסידור המנות על המגשים על מנת שייראה אסתטי ויוקרתי.

 

אילו מנות קיימות במגשי האירוח?

הכל אפשרי! כל אוכל שתרצו או כבר מגישים בהגשת הקייטרינג הרגיל תוכלו להכניס גם למגש שיגיע למרכז השולחן או יסתובב בין האורחים בזמן קבלת הפנים.

 

כבר רעבים? כמה מילים אחרונות

עולם ההסעדה באירועים הולך ומשתנה אך אנשים עדיין רגילים לחוויה הרגילה של אוכל באירוע, עם מגשי אירוח בשרי תוכלו להפתיע אותם ולהעניק להם חוויה קולינרית שונה שתשדרג את האירוע בכמה רמות – יוקרתי יותר, חדש יותר, מעניין יותר.

גסטרונומים

 

השארת תגובה