4 דברים שאסור לוותר עלהם בעיצוב המטבח

עיצוב המטבח אינו עניין של מה בכך.

כל בחירה, אפילו זו שנראית בעיניכם כמינורית ביותר היא חשובה מאוד בסופו של דבר.

בכל זאת, המטבח צפוי לשמש אתכם לשנים רבות ועל בסיס יומי.

לכן, רגע לפני שתבחרו את עיצוב המטבח החדש שלכם, יש 4 דברים שאסור לכם לוותר עליהם.

קראו את המדריך הבא ותוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים מהם הדברים הללו.

 

  1. אי באמצע המטבח

מי שלא בקיאים בעיצוב המטבח, עשויים לחשוב שאי שנמצא באמצע המטבח נוכח שם רק לצורך עיצובי. אך אלו שיש להם את הידע הבסיסי ביותר בתחום, ידעו להגיד לכם שהאי אינו נמצא שם אך ורק בגלל המראה המרהיב שלו. יש לו לא מעט שימושים שהופכים את המטבח לנוח לשימוש, למשל:

  • מאפשר לקבל משטח עבודה נוסף לשיש
  • יכול לשמש כשולחן
  • ניתן להניח עליו סלסלות עם פירות, סכו"ם לשימוש תדיר ועוד

אם אתם מעצבים את המטבח שלכם, כדאי שתסתכלו על עיצובים של אי שמתאימים לכם. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאתם תבואו להודות לנו בעוד כמה חודשים, לאחר שתעשו בו שימוש.

 

  1. הכנה למדיח

יש מי שמוצאים את עצמם עסוקים כל כך בצבעי המטבח, השיש והמרצפות, שהם שוכחים את אחד הפרטים החשובים ביותר – הכנה למדיח. במאה הנוכחית, לא תמצאו בית בלי מדיח. אין מה לעשות, הפכנו להיות מפונקים ואנחנו לא יכולים להדיח כמויות אדירות של כלים על בסיס יומי. רגע לפני שתחליטו על המיקום של המדיח, חשוב מאוד שתתייעצו עם המומחים של מטבחי גביר שיסייעו לכם בבחירת המיקום המתאים ביותר למדיח.

 

  1. ידיות מעוצבות

יש מי שעוסקים בעיקר בסגנון המטבח הכולל ופחות מסתכלים על הפרטים החשובים באמת – הידיות. הן אולי נראות לכם לא חשובות מספיק, אבל תאמינו לנו, שאם תבחרו את העיצוב הנכון, אתם תגלו בסופו של דבר שהידיות יעשו את ההבדל במטבח שלכם. חשוב שתבחרו את הידיות המעוצבות בהתאם לסגנון המטבחים הקיימים אצל גביר ייצור מטבחים כדי שתהיו בטוחים שהן תואמות למטבח שתבחרו בסופו של דבר.

 

  1. ברזים מעוצבים

לא מעט אנשים מגיעים אל חנות לעיצוב מטבחים בידיעה שהם יבחרו את הברזים הפשוטים ביותר למטבח. הסיבה לכך טמונה ברוב המקרים באי היכרות עם התחום. כאשר אותם אנשים מכירים את מגוון האפשרויות שעומדות לפניהם, הם פתאום מבינים שיש להם את היכולת להביא את עיצוב המטבח כמה שלבים קדימה. לכן, חשוב מאוד לשים לב לסגנון הברזים שמוצעים בחנות ולא להתקבע על סגנון מסוים מראש.

 

לסיום

עד כאן 4 הדברים שאסור לוותר עליהם בעיצוב של מטבח חדש. כעת, כשאתם יודעים מהם, אתם יכולים לצאת אל חנות לעיצוב מטבחים ולשים דגש על ארבעת הפרטים הללו. כך יתאפשר לכם לקבל מטבח חדש, מעוצב ופרקטי.

 

כיסאות בר

 

השארת תגובה