בחירת שעון קיר מעוצב – מה הן האפשרויות ואיך בוחרים את האחד?

שעוני קיר הם דרך ייחודית להכניס סגנון ותחושה נצחית לבית או למשרד. כשהטכנולוגיה משתנה במהירות, שעוני קיר חוזרים כאביזר אסתטי. אבל אילו סוגי שעוני קיר כדאי לבחור? מדריך זה ייתן לכם סקירה כללית של עיצובי שעוני קיר פופולריים, ויעזור לכם להחליט איזה סוג מתאים לחלל שלכם.

 

שעוני קיר ורפרודוקציות עתיקות

הסגנון הקלאסי ביותר של שעוני קיר הם אלו שעוצבו בהשראת עיצובים עתיקים. שעונים כאלה כוללים לרוב עיצובים פשוטים וגימור מעוצב, עשויים לרוב מעץ או מתכת במראה כפרי. הם אידיאליים למי שמחפש תחושה אותנטית לביתם, או למי שרוצה להוסיף נופך מיושן לעיצוב שלהם. יש מגוון רחב של רפרודוקציות בשוק, מה שמקל על מציאת מראה עתיק לכל תקציב.

סגנונות פופולריים נוספים של שעוני קיר עתיקים: וינטג', מטוטלת, חווה, פנסי רכבת, רגולטור ושעוני כרכרה.

שעוני קיר ורפרודוקציות עתיקות

שעוני קיר מודרניים

שעוני קיר מודרניים כוללים בדרך כלל עיצוב עכשווי יותר. לעתים קרובות יש להם לוח שעון גדול, ללא נרתיק מעוצב בצורה מורכבת או קישוט בהשראת וינטג'. בנוסף, הם נוטים להיות בעלי סוג כלשהו של תצוגה אנלוגית או דיגיטלית. הם אידיאליים עבור אלה המעדיפים מראה מינימליסטי ומסוגנן. לשעוני קיר מודרניים רבים יש גם תצוגת לוח שנה משולבת אם אתם מחפשים סגנון  שמוסיף נוחות ומעשיות.

סגנונות שעוני קיר מודרניים: אטומי, דיגיטלי, עכשווי, LED דיגיטלי, שעון הקרנת קיר.

שעוני קיר מודרניים

שעוני קיר עכשוויים

אם אתם מחפשים סגנון ועיצוב ייחודי ומושך את העין, שעוני קיר עכשוויים עשויים להתאים בצורה מושלמת. סוגים אלה של שעונים כוללים בדרך כלל עיצובים ייחודיים וחדשניים, לעתים קרובות עם טאץ' נועז. שעון קיר מעוצב עכשווי יכול להיות דרך מצוינת להציג יצירת אמנות בצורה פונקציונלית. ניתן למצוא גם שעוני קיר עם נושא ספציפי, כגון שעון עולמי.

סגנונות של שעוני קיר עכשוויים: שעונים מופשטים, שקטים, חדשניים, שעוני מטבח ושעוני הקרנת קיר.

 

שעוני קיר כפריים

אם אתם מחפשים להעניק לבית, למשרד או לגינה שלכם קסם כפרי, אז שעוני קיר כפריים עשויים להתאים בדיוק. הם כוללים בדרך כלל גימור צבע שעבר עיבוד למראה מיושן, או גימור עץ או מתכת מעוצב. לוח שעון וינטג' או ספרות ומחוגים מיושנים הם עיצובים אופייניים. שעוני קיר כפריים מעולים להוספת אווירה וינטג'ית לבית שלך.

סגנונות של שעוני קיר כפריים: שעוני וינטג', חווה, מתכת, שעונים גדולים ושעוני חוץ.

 

טיפים לקניית שעון קיר

  1. הקפידו למדוד את המקום המיועד עבור השעון. אתם לא רוצים שהשעון יהיה גדול או קטן מדי עבור הקיר.
  2. חשבו לאיזה סוג תאורה השעון ייחשף, שכן הדבר עלול להשפיע על הנראות שלו.
  3. בחרו את הצבע והגימור שיתאימו בצורה הטובה ביותר לעיצוב הקיים שלכם.
  4. חפשו שעון עם הגדרת דיבורית, כך שעדיין תוכלו לדעת את השעה בחושך.
  5. שקלו לרכוש שעון קיר עם גיבוי סוללה, כך שבמקרה של הפסקת החשמל, השעון שלכם עדיין יעבוד.

 

כשמדובר בשעוני קיר, כל עיצוב מציג בפניכם בחירה בין צורה מסורתית או אסתטיקה מודרנית. מסגנונות השעון הקלאסיים המשרים תחושה נצחית ועד סגנונות שעוני קיר מודרניים המספקים דרך יעילה ומסוגננת לשמור על זמן, ישנן אפשרויות רבות ושונות לבחירה.

בין אם אתם מחפשים את שעון הקיר המודרני המושלם להתמזג עם הסגנון העכשווי שלכם או שעון כפרי כדי להוסיף עניין לחלל, הקפידו לקחת את הזמן כדי לחקור את כל עיצובי שעוני הקיר בשוק כדי למצוא את ההתאמה המושלמת עבור הבית שלכם.

להזמנת שעוני קיר מעוצבים מומלץ להכנס לאתר מסגרת המציע מעל 50,000 תמונות מדהימות לבית ולמשרד.

בחירת שעון קיר מעוצב – מה הן האפשרויות ואיך בוחרים את האחד

השארת תגובה