בית חכם – האם יש פיצ'רים מגניבים למטבח הבית?

בית חכם הוא כבר לא סתם מותרות. בית חכם זוהי הדרך לנהל את הבית בעולם המודרני.

כשם שניתן לנהל עובדים, מערכות ושירותים באופן מקוון, כך המציאות המודרנית מאפשרת לנהל את הבית ישירות מהפלאפון הנייד.

מערכות בתים חכמים משתכללות באופן תדיר, ומציעות פיצ'רים חדשים וחדישים בכל עת.

אילו דברים מגניבים ניתן להתקין במטבח של בית חכם?

 

שירותי הבית החכם

עוד קודם שנענה על השאלה ששאלנו, חשוב להבין מדוע כדאי לנו לעבור לבית חכם. בית חכם, כאמור מאפשר ניהול מקוון של מערכות הבית. ניתן לשלוט באמצעות יישומון, המותקן במכשיר הסלולרי, במערכות התאורה, המיזוג, בווילונות ועוד. בעזרת היישומון, ניתן להדליק את המזגן לפני שמגיעים הביתה, לכבות אותו אם בטעות הוא נשאר דלוק, לכוון את התאורה בדיוק לעוצמה הנכונה ולהגיף גם את הווילונות הגבוהים.

לא מדובר רק בנוחות, אלא ביעילות של ממש. המערכות מאפשרות חסכון משמעותי בחשמל, כך שההתקנה מחזירה את עצמה לאחר זמן. כמובן שהמערכות החדישות לא מצריכות תשתית מותאמת, אלא יכולות להתלבש על כל תשתית קיימת, ישנה וחדשה כאחד.

קיימת אופציה להתקנה מרובדת של המערכת החכמה. במידה ואין לכם את כל הסכום הדרוש לשם ההתקנה, תוכלו לבחור בהתקנת מערכת חכמה רק בחדרים מסוימים או רק על חלק מתשתיות הבית ובאופן זה תוזילו את העלויות במידה ניכרת.

התועלת במערכות החכמות עולה עשרת מונים כשאנו עוסקים בבניינים עסקיים ובמבני ציבור. במבנים אלו, הכוללים חדרים רבים, אופציה לכיבוי והדקלת האורות והמזגן באופן אוטומטי היא קריטית למדי. פעמים רבות אנשים עוזבים את החדר, מבלי לדאוג לכיבוי בעצמם וללא מערכת אוטומטית עלות החשמל תרקיע שחקים. בעזרת המערכות החכמות, ניתן גם לכוונן את הכיבוי וגם לכבות בפועל מרחוק.

אם כן, נוכחנו לדעת שלבית החכם שלל יתרונות. כעת נסקור את הדברים מגניבים ניתן להציב במטבח החכם שלנו.

 

מקרר מגניב וגם פרקטי

את המטבח החכם שלנו, נוכל לאבזר במוצרים מגניבים ושימושיים כאחד. נתחיל באחד הפריטים החשובים במטבח – המקרר. מקרר חכם הוא כזה המשתמש בAI, בינה מלאכותית, כדי לספק לנו את כל צרכינו.

מעבר לפעולות הבסיסיות של קירור המוצרים, המקרר החכם משכיל להאיר ולכבות את האור מתי שנצרך, להפעיל את הקירור בעוצמה הרצויה וכן לבנות תפריטים ולהציע מתכונים. לא כל מקרר יכול להפוך למקרר AI ותידרשו לרכוש מקרר מתאים.

 

Amazon Alexa

כולנו מכירים את אלכסה – הסייעת הווירטואלית של אמזון. לאלכסה מגוון תכונות, שנועדו לעזור לבעליה בפעולות פשוטות, כגון זכירת מתכונים ובארצות הברית אף הזמנת משלוח מהסופר. גם אלכסה מתחברת למערכות הבית החכם והיא בהחלט מוצר מגניב שניתן לרכוש עבור המטבח החכם.

 

כירה חשמלית או אינדוקציה

בעבר, כלל האוכלוסייה נהגה לבשל באמצעות כירות גז. כיום, ישנם פתרונות בישול מגוונים והעיקריים שבהם הם כירות חשמליות וכירות אינדוקציה. כמובן שניתן לחבר כירות אלו למערכת החכמה.

 

רובוט לצרכי ניקיון

אין הרבה פינות המתלכלכות כל כך כמו המטבח. מכיוון שכך, רובוט ניקוי (Irobot, MiRobot או כל רובוט ניקוי אחר) הוא קריטי למדי בחלל זה. הרובוט עלול להפריע בניהול השוטף של הבית ולכן המועד האידיאלי להפעלתו הוא כשאתם לא בבית. כיצד תעשו זאת? ניחשתם נכון! בעזרת מערכת הבית החכם שלכם.

 

לסיכום

לבית החכם שלל יתרונות. ניתן להציב פריטים מגניבים ושימושיים במטבח, המתחברים למערכת החכמה. ארבעה פריטים מגניבים במיוחד הם מקרר AI, אלכסה, כירה חשמלית או אינדוקציה וכן רובוט ניקוי. בהצלחה!

מטבח כפרי

 

השארת תגובה