איך לבחור כיסאות בר מעוצבים ונוחים

היום, דלפקים ואיים במטבח הפכו מאוד פופולאריים לארוחות בוקר, אבל לא רק.

ואיתם – עולה הצורך גם לקנות כיסאות בר.

אבל לפני שאתם מזמינים סט כיסאות בר לבית, הקדישו לכך קצת מחשבה- האם אתם רוצים כיסאות מסתובבים?

אולי חשוב לכם שתהיה להם משענת לרגליים?

כמה עצות לפני הקנייה.

 

דייקו בגובה

אין דבר יותר נורא מכיסא בר שפשוט… יותר גבוה או יותר נמוך מהבר או הדלפק עצמו! לא רק שזה ממש לא נוח, זה גם נראה לא פרופורציונאלי. אם אתם לא רוכשים כיסא בר בגובה מתכוונן, הכיסא חייב להיות מדויק בגובה. אם יש לכם בבית בר סטנדרטי, אפשר בביטחון רב לומר שגם כיסאות בר סטנדרטיים יתאימו, אבל אם הבר שלכם הוא למעשה הארכה של ארונות המטבח, מדדו את המרחק בין הרצפה לבר, ובדקו שהכיסאות שאתם קונים מתאימים.

 

אל תשכחו את המרחב שלכם

בנוסף לגובה הכיסא, יש למדוד גם את האורך של הדלפק או הבר. המדידה תיתן לכם את המספר המדויק של כיסאות בר שיכולים להיכנס בדלפק. חשוב לתת מרחב לכם ולאורחים, ולכן אי אפשר לקנות יותר מדי כיסאות שיעמיסו על דלפק קצר מדי ויצרו צפיפות. זכרו, פחות זה יותר.

 

התאימו את הכיסא לעיצוב הכללי של המטבח

לבחור כיסאות בר מעוצבים ונוחים זו לא משימה פשוטה, צריך לדעת מה מתאים למטבח שלכם. כיסאות בר מעץ יתאימו לבתים כפריים, ואילו כיסאות בר ממתכת או מפלסטיק ישתלבו יפה במטבח בעיצוב יותר מודרני. גם הצבע חשוב- כיסאות בצבע תכלת אפרפר, למשל, יתאימו לבתים שצופים לים, וצבעים מטאליים יתאימו לבתים עם תקרות גבוהות.

 

נוחות, נוחות, נוחות

כשזה מגיע לנוחות שלכם או של האורחים שלכם, לפעמים אלה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול. כיסאות בגובה מתכוונן אולי מזכירים לכם קצת את התור למספרה, אבל הם נוחים מאוד ומאפשרים למבוגרים ולילדים להתאים את הגובה לעצמם. כיסאות עם משענת לרגליים הם אפשרות מאוד נוחה לאנשים שלא יודעים מה לעשות עם הרגליים בגובה הזה. כיסאות מסתובבים מאוד נפוצים בברים, משום שהם מאפשרים לדבר אחד עם השני בקלות. גם בבית אפשר לדבר זה עם זה, או להסתובב ולדבר עם היושבים בסלון.

 

עם משענת או בלי משענת?

למשענת הגב של כיסא הבר שלכם יש השפעה רבה על רמת הנוחות. קחו בחשבון את כמות הזמן שאתם מתכוונים לבלות בכיסאות. כיסאות בר נטולי משענת הם בחירה עיצובית נפוצה, במיוחד לכיסאות בר מסתובבים, אבל גם הרבה פחות נוחה מכיסאות עם משענת. גם כיסאות עם משענת נמוכה הם לא תמיד הכי נוחים לגב, ולא מעניקים לו תמיכה מספקת. כיסאות בר עם משענת גבוהה הם הכיסאות הנוחים ביותר.

 

מטבח בר

השארת תגובה